News Flash:

Vrei sa slabesti? Alimentele astea iti subtiaza talia in doar o saptamana

17 Noiembrie 2017
1611 Vizualizari | 0 Comentarii

Daca abdomenul tau te face sa ai mai putina incredere in tine, nu intra in panica. Motivul pentru care esti pufoasa in zona mediana ar putea fi balonarea, nu grasimea. Un sistem digestiv lent este vinovat pentru balonare, in special la femeile de peste 40 de ani. Cu toate acestea, cercetarile sugereaza ca iti poti stimula digestia facand cateva schimbari simple in dieta ta zilnica. In doar o saptamana vei avea un abdomen mai plat si vei intra mai usor in hainele care nu iti vin bine.

Adauga in dieta doua tipuri de fibre - Incepe ziua cu cereale la micul dejun care sa iti ofere doza zilnica de fibre. Alege unele cu fibre insolubile, precum cele din tarate, si unele cu fibre solubile, din psyllium.

Citeste si Acest aliment ieftin e considerat cel mai sanatos din lume. Daca il mananci zilnic nu o sa mai ai nevoie de medicamente si slabesti cateva kilograme usor

Adauga in dieta alimente bogate in potasiu - Bananele si cartofii, de exemplu, iti ajuta corpul sa scape de excesul de apa din corp, subtiindu-ti talia.

Renunta la sare si zahar - Sodiul te face sa retii apa si sa te balonezi. Renunta la alimentele sarate si consulta intotdeauna etichele.  Nu digeram complet indulcitorii saraci in calorii. Bacteriile din intestinul gros ii fermenteaza, transformandu-i in gaze.

Mananca iaurt probiotic - Se pare ca un dezechilibru al bacteriilor din sistemul digestiv poate duce la balonare.

10 trucuri ca sa slabesti repede si sanatos

  • Ia in fiecare zi un mic dejun bogat, un pranz satisfacator si o cina frugala. Vei avea timp ca, pe parcursul zilei, sa arzi caloriile acumulate la micul dejun, de aceea este recomandat sa mananci din ce in ce mai putin, pe masura ce trece ziua. Seara, limiteaza-te la o mana de nuci, un iaurt, o branzica de casa sau legume cu humus.

Citeste si De ce e bine sa mesteci cateva fire de patrunjel intre mese

  • Fa 30 de minute de miscare in fiecare zi. Miscare nu inseamna neaparat sa mergi la sala de fitness, mai ales ca stim cat este de dificil sa-ti faci loc in programul deja incarcat pentru o activitate ce nu te prea incanta. In schimb, cu siguranta iti va placea sa faci o plimbare seara impreuna cu un prieten, sa joci badminton in parc sau, pur si simplu, sa mergi pe jos inspre serviciu! Profita de fiecare ocazie pentru a-ti pune muschii in miscare!
  • Nu combina carbohidratii cu proteinele. Daca obisnuiesti sa mananci cartofi cu carne, nu ai cum sa slabesti! Combinatia de carbohidrati rapizi cu proteine iti incetineste digestia si metabolismul, avand un efect negativ asupra scopului tau – acela de a slabi. Daca vrei sa slabesti repede si sanatos, renunta la aceasta combinatie si mananca proteinele separat de carbohidrati, la o distanta de 3 ore intre mese.
  • Potoleste-ti foamea cu gustari “inteligente”. Cand esti la dieta si simti ca iti este foame, un mar sau o felie de grepfrut nu iti va potoli apetitul. Ba din contra, este posibil sa te faca sa te simti cu adevarat deprivat de alimentele tale preferate si, mai tarziu, sa atentezi la raftul cu dulciuri. In schimb, o mana de nuci iti tine nivelul de insulina in limite normale si iti calmeaza apetitul.

Citeste si A venit sezonul rece si trebuie neaparat sa testezi cura cu drojdie de bere. Uite si de ce

  • Controleaza-ti portiile. Niciodata nu trebuie sa mananci portii mai mari decat este palma ta! O farfurie de mancare ideala pentru slabit consta intr-o portie de proteine cat palma si inca pe atat, legume.
  • Triseaza din cand in cand. Este demonstrat stiintific ca, pentru a slabi, este chiar recomandat sa-ti programezi o masa pe saptamana la care ai voie sa trisezi. Daca stii ca sambata, de exemplu, ai voie sa mananci o prajitura delicioasa la pranz sau chiar o portie de cartofi cu friptura, te vei simti mai bine in celelalte zile de dieta!
  • Ia-ti pachetel de acasa pentru masa de pranz. Daca lucrezi cel putin 8 ore pe zi, stim ca masa de pranz poate fi un subiect delicat – fie iei pranzul in graba si mananci covrigi sau alte alimente ce nu te vor ajuta sa slabesti, fie cedezi ispitelor si comanzi o pizza alaturi de colegi. In schimb, un pachetel pregatit de acasa te va ajuta sa-ti potolesti foamea si sa urmezi dieta!

Citeste si Ce se intampla daca bei zilnic ceai facut din frunze de telina

  • Stabileste-ti o masura de haine pe care iti doresti sa o porti. Poate ca un obiectiv precum un numar ideal de kilograme nu te mai motiveaza, asa ca gandeste-te care este masura pe care iti doresti sa o porti la haine si fa tot posibilul pentru a ajunge la aceasta!
  • Hidrateaza-te suficient in fiecare zi. Chiar daca nu am scris de la inceput aceasta regula, are o importanta esentiala! Bea zilnic ceaiuri din plante, sucuri de legume si, cel mai important, 6-8 pahare mari de apa plata. Daca nu poti sa bei apa simpla, aromeaz-o cu suc de lamaie, putin ghimbir razuit sau pulpa de capsune!
  • Stai departe de tentatii. Cat timp esti la dieta, nu tine in casa dulciuri, alimente grase sau snack-uri ce dauneaza siluetei tale. De asemenea, evita sa te uiti la reclame la mancare – un studiu de la Universitatea din California arata ca reclamele la mancare stimuleaza centrul de control al apetitului din creier si iti dau senzatia de foame.

preluat de pe girly si slabsaugras

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

psyllium controleaza-ti portiile
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1636 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018133 (s)