News Flash:

Vrei sa arati ca esti o gospodina buna? Gateste asta pentru familia ta! SIMPLU SI RAPID! Ii vei da pe toti pe spate!

19 Ianuarie 2017
19673 Vizualizari | 0 Comentarii
Avand in vedere interesul crescut fata de alimentele cu un continut scazut de carbohidrati, cartoful a capatat, in mod nejustificat, o reputatie proasta, lasand pentru multe persoane impresia ca trebuie eliminat complet din dieta.

Smantana naturala are un continut ridicat de grasimi saturate si mononesaturate si, in mod surprinzator, un continut foarte scazut de carbohidrati si proteine, pe care le pierde prin procesul de fermentare, pe cele ramase facandu-le mai usor de digerat si de aceea poate fi consumata de multe ori de catre persoanele cu intoleranta la lactoza. Smantana mai contine doua vitamine ce actioneaza bine impreuna: A (sub forma de retinol) si D (in special smantana cu un continut mare de grasime), dar si minerale ca fosfor si calciu necesare pentru mentinerea sanatatii sistemului osos.

Iata o reteta usor de preparat:

Ingrediente:

4-6 cartofi (in functie de cantitate pe care vrei sa o prepari)
unt
cascaval
smantana
ceapa
sare si piper
condimente (dupa preferinta)

Mod de preparare:

1. Cartofii se dau prin razatoare si apoi ii punem in tava pregatita cu unt.
2. Peste ei adaugam sare si piper, dar putem utiliza si alte condimente, dupa preferintele fiecaruia.
3. Separat se amesteca unt topit cu smantana si ceapa tocata marunt sau feliata rondele si se toarna peste cartofi.
4. La final se pune cascaval ras deasupra dupa gust.
5. Tava se introduce la cuptor timp de 45–50 de minute.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

grasimi saturate lactoza retinol grasime cartofi cascaval smantana
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1592 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022712 (s)