News Flash:

Unica si cu rezultate garantate. Dieta cu portocale si oua. Slabesti 14 kg in numai 2 saptamani

7 August 2017
983 Vizualizari | 0 Comentarii
Regimul pentru slabit de cincisprezece zile pe baza de oua este indicat persoanelor supraponderale, in special pentru acelea care sufera de probleme de absorbtie si dermatologice. Acest regim s-a dovedit a fi un minunat mijloc de a curata pielea dinspre interior catre exterior, diminuand retentia de grasime si conferind pielii un aspect sanatos. Este o cura foarte restrictiva, asa ca cel mai indicat ar fi sa ai ambitie si multa rabdare.

Chiar si cu regimurile alimentare stricte, se recomanda, de regula, sa nu slabesti mai mult de o jumatate de kilogram pe zi, iar acest program te poate ajuta sa slabesti chiar si un kilogram pentru fiecare zi de regim. Avand in vedere ca regimul vizeaza in special reducerea drastica a cantitatii de zahar consumata, este foarte bine sa vii in sprijinul curei cu un program de miscare adecvat, si anume mersul pe jos minim 30 de minute pe zi!

In perioada in care vei tine acest regim, pe langa zahar, redu inclusiv cantitatea de sare pe care o consumi, intrucat excesul de sare duce la acumularea unui surplus de apa in corp. Inlocuieste sarea obisnuita cu sarea de Himalaya intrucat aceasta nu face rau organismului.
ATENTIE – Daca nu ai probleme cu greutatea, este mai bine sa nu tii acest regim!

Citeste si Cea mai buna salata pentru slabit - Din ce se prepara

Luni
MIC DEJUN: O portocala, o cafea sau un ceai fara zahar.
PRANZ: O portocala, un ou fiert si un iaurt.
CINA: Doua rosii , doua oua fierte, o salata verde (cu frunze mai mici) si 1 castravete.Le puteti manca separat sau puteti sa va faceti o salata din toate ingredientele.

Marti
MIC DEJUN: O portocala, o cafea sau un ceai fara zahar.
PRANZ: O portocala, un ou fiert, un iaurt, doi biscuiti crocanti.
CINA: 125 de grame de carne de vita la gratar, o rosie , o ceasca de ceai (dupa preferinta fiecaruia – trebuie doar sa fie neindulcit).

Miercuri
• MIC DEJUN: O portocala, o cafea sau un ceai fara zahar.
PRANZ: O portocala, un ou fiert, un iaurt si o salata.
CINA: 125 de grame de carne de vita la gratar, 1 portocala, o ceasca de ceai (dupa preferinta fiecaruia – trebuie doar sa fie neindulcit).

Joi
MIC DEJUN: O portocala si o cafea sau un ceai fara zahar.
PRANZ: 125 de grame de branza de vaci proaspata degresata (sau mozzarella), o rosie, o felie de paine crocanta.
CINA: 125 de grame de carne de vita, 2 rosii , un mar, o felie de paine crocanta.

Citeste si Bea 7 zile acest suc, apoi masoara-ti talia. Rezultatele te vor surprinde

Vineri
• MIC DEJUN: O portocala si o cafea sau un ceai fara zahar.
PRANZ: 150 de grame de peste la cuptor (nu prajit), o rosie, o felie de paine crocanta.
CINA: 500 de grame de legume fierte (morcovi+cartofi+mazare), un ou fiert, o rosie.
Mananca orice doresti in week-end insa ai grija sa nu faci excese Pe tot parcursul saptamanii este indicat sa consumi minim 2 litri de apa pe zi.

Odata ce ajungi la greutatea dorita, mentine rezultatele tinand urmatorul regim in fiecare zi de luni:
MIC DEJUN: O limonada fara zahar (poti folosi miere pentru a o indulci).
PRANZ: Un ou fiert, o felie de paine crocanta si o rosie daca iti este foarte foame, poti manca si un mar).
CINA: O felie de paine crocanta si o rosie (poti manca si un ou fiert, daca nu mai poti de foame).

Sfaturi utile:
• Poti folosi sare de Himalaya pentru a face carnea sau legumele fierte mai savuroase.
• Nu consuma alcool.
• Poti consuma alimente calde sau reci, dar este foarte important sa respecti programul descris.
• Dupa trei zile vei pierde 2,5 pana la 5 kg.
• Dupa 5 zile poti lua o pauza de 2 zile de la regim, dar sa nu faci excese. Dupa doua zile, reincepe cura, pe care trebuie sa o respecti pana la incheierea perioadei de 15 zile.
• Cu acest regim alimentar de cincisprezece zile poti da jos pana la 14 kilograme pe care nu risti sa le pui la loc odata ce vei reveni la un regim normal. Ca sa fii sigur de acest lucru, continua sa tii regimul conceput pentru zilele de luni.

preluat de pe sanatatea
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

luni marti miercuri joi vineri foame regim alimentar
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1700 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018637 (s)