News Flash:

Uimitoarea dieta a rusoaicelor. Slabesti 30 de kg in doar doua luni

11 Septembrie 2018
835 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7612 RON (0.0000)
USD: 4.2560 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Nutritionistii rusi recomanda sa limitati consumul de carbohidrati, in special zaharurile (bomboane, inghetata, ciocolata, produse de patiserie), deoarece se dizolva repede in organism si se transforma in grasime. De asemenea, nu este recomandat consumul de grasimi animale. Cantitatea de sare si fluidele din alimentatie este de asemenea limitata.

Nu este recomandat consumul de condimente dure, iar piperul, mustarul si maioneza nu se consuma in cantitati prea mari. Din meniul dietei rusesti sunt excluse alimentele afumate si sarate, cu exceptia verzei murate (imbunatateste digestia). Sunt excluse si bauturile alcoolice. Dieta ruseasca ar trebui sa fie urmata timp de cel putin doua luni. Iata si meniul unei saptamani:

Luni

Mic dejun: 100 g peste fiert, 150 g salata de varza, mazare verde, morcovi fierti, o ceasca de cafea neagra, fara zahar.
Gustare: 150 g carne fiarta, 100 de grame de branza de vaci, 2 mere.
Pranz: supa de legume, 150 g salata de varza si morcovi, 1 ceasca de compot de mere.
Cina: 100 g peste fiert, 2 cartofi fierti, o ceasca de ceai fara zahar.

Marti
Mic dejun: 200 g salata de varza tocata, mazare verde si ceapa, asezonata cu ulei vegetal, o ceasca de cafea neagra.
Gustare: 1 cana iaurt.
Pranz: 100 g peste fiert, un pahar de suc de mere.
Cina: 100 g peste fiert, 2 cartofi fierti, 1 portocala.

Miercuri
Mic dejun: 1 ou fiert moale ou, 1 felie paine prajita, o ceasca de cafea neagra.
Gustare: 100 g terci de cereale cu fructe.
Pranz: 150 g carne de pui slaba fiarta, 2 mere, 1 portocala.
Cina: salata condimentata cu ulei vegetal, 1 cana suc de mere.

Joi
Mic dejun: 1 ceasca iaurt, 1 biscuit.
Gustare: salata de legume crude, asezonata cu ulei vegetal.
Pranz: 100 g carne fiarta, 150 de grame de salata de varza acra si ceapa verde.
Cina: un bol de supa de legume, 100 g morcovi rasi proaspeti, cu un pic de maioneza.

Vineri
Mic dejun: 3 linguri branza de vaci, o ceasca de cafea neagra, fara zahar.
Gustare: 2 mere, 2 portocale, 1 pahar suc de portocale.
Pranz: 1 mezel dietetic, 150 g varza proaspata cu suc de lamaie, 1 pahar suc de portocale.
Cina: 150 g peste slab fript, 100 g coacaze negre, un pahar de apa minerala.

Sambata
Mic dejun: 100 de grame de carne fiarta, 100 de grame de varza acra.
Gustare: 100 g branza de vaci fara grasimi.
Pranz: un bol de legume sau supa de ciuperci, o bucata mica de paine neagra.
Cina: 1 bucata de carne de porc la gratar, 100 de grame de sfecla fiarta, o ceasca de ceai fara zahar.

Duminica
Mic dejun: 100 de grame de fulgi de ovaz cu 1 lingura miere.
Gustare: 150 g de salata de fructe dupa cum se doreste.
Pranz: 100 g peste fiert, 150 g salata de legume crude asezonata cu ulei vegetal.
Cina: 100 de grame de carne de pui fiarta, 2 cartofi fierti, 1 mar, 1 cana suc de mere.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1600 (s) | 35 queries | Mysql time :0.021822 (s)