News Flash:

Topul alimentelor care stimuleaza digestia

29 August 2013
4138 Vizualizari | 0 Comentarii
Stramosii nostri erau foarte destepti. Stiau ca alimentele fermentate sunt cheia pentru o sanatate de fier, inca cu mii de ani inainte de Hristos. Paine, branzeturi, muraturi,iaurt, chefir - toate acestea au aparut cu mult inaintea industrializarii alimentatiei.

Acum, chiar daca avem acces la toate alimentele din lume, suferim din ce in ce mai mult de boli digestive. Fie ca e vorba de alergii, intoleranta, colon iritabil, constipatie sau chiar boli mai grave, precum cancer, acestea afecteaza milioane de oameni de peste tot in lume. Iar solutia pentru multe din aceste probleme este foarte simpla.

Prebioticele si probioticele sunt bacteriile care te pot ajuta oricand, indiferent de stadiul in care te afli. Probioticele te ajuta sa-ti colonizezi intestinul cu bacterii esentiale, iar prebioticele sunt cele care hranesc bacteriile bune. Impreuna, te ajuta sa ai un sistem digestiv excelent.

Iata in ce alimente naturale se gasesc:

Surse de probiotice – alege 2 sau 3 pe care sa le incorporezi in dieta
Drojdie naturală / aluat de paine (din care sa-ti faci singur paine)
Branza invechita
Iaurt natural homemade
Chefir de lapte
Ceai Kombucha
Muraturi
Suplimente de probiotice

Surse de prebiotice – alege 2 sau 3 pe care sa le incorporezi in dieta
Ceapa, praz
Cicoare
Andive & papadie verde
Anghinare
Sparanghel
Usturoi
banana
Graul integral

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

boli digestive colon iritabil branza invechita ceai kombucha cicoare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1791 (s) | 34 queries | Mysql time :0.030474 (s)