News Flash:

Supermarketul viitorului - Agropolis

22 Iulie 2013
1346 Vizualizari | 0 Comentarii
Marile magazine se adapteaza din mers clientilor si nu peste mult timp felul in care ne facem cumparaturile va fi complet diferit fata de ceea ce stim acum. Uite trei idei inovatoare care isi fac deja loc in conceptul de cumparaturi.

Pornind de la ideea unor designeri danezi care au imaginat Agropolis supermarketul viitorului in care ne vom culege singuri fructele din pom si legumele din razoare - site-ul Smithsonian.com a analizat modificarile facute deja de cativa retaileri in materie de cumparaturi si care prevad schimbarile la nivel mai mare ce vor aparea in viitorul nu prea indepartat.

Bonuri stocate online

Ideea fisierelor pastrate online nu este noua. La fel vom face in scurt timp si cu bonurile de cumparaturi, pe care nu le vom mai primi pe hartie, la casa, ci prin email. E la fel de simplu ca in cazul facturilor la utilitati. Metoda este deja incercata, din luna iunie, de supermarketul Booths din Marea Britanie. Clientii acestui magazin au posibilitatea sa urmareasca nu numai cat de mult au cheltuit la cumparaturi, dar si ceea ce au cumparat. In plus, sustin reprezentantii Booths, exista si motivatia ecologica pentru eliminarea bonurilor de hartie, prin chitanta electronica salvandu-se peste 100.000 de role de hartie pe an.

Scanarea cu telefonul

Cumparaturile vor fi mai rapide cu aceasta metoda imbratisata deja de unele magazine. Un magazin din New Jersey le ofera clientilor la intrare niste dispozitive care odata trecute prin dreptul codului de bare al produselor puse in cos te ajuta sa afli cat costa si aduna totul, astfel incat la casa sa nu te trezesti ca nu ai suficienti bani.

Un alt lant de magazine din SUA, ofera posibilitatea celor care detin telefoane inteligente sa descarce o aplicatie pe care sa o folosesti in acelasi scop in magazinele lor.

Asta in timp ce un supermarket din Paris a dus ideea un pas mai departe, iar prin scanarea codului de bare clientii afla nu numai pretul, dar si informatii nutritionale si alte date despre produs inainte sa il cumpere.

Fara coduri de bare

Ideea apartine celor de la Toshiba care vin cu o noua tehnologie de recunoastere a alimentelor. Scanerul poate identifica un produs folosind acelasi principiu ca in cazul recunoasterii faciale. Adica ia lua in calcul parametri, cum ar fi culoarea sau textura, pentru a recunoaste obiectul pe care il are in fata. Este atat de precis incat poate diferentia doua soiuri de mere diferite.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

agropolis supermarketul viitorului booths
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1683 (s) | 34 queries | Mysql time :0.031926 (s)