News Flash:

Slabeste eficient, cu dieta care ti se potriveste

31 Martie 2017
10542 Vizualizari | 0 Comentarii
Ce femeie se poate lauda ca n-a urmat NICIODATA un regim? Majoritatea suntem mai mereu la dieta, iar cand se apropie vacanta de vara, parca intram in fibrilatie: cum slabim mai repede si mai sanatos, ca sa aratam “beton” la plaja? Iata 8 diete gandite special pentru sezonul cald, toate testate si cu eficienta garantata.

Cu bere
Convingerea generala este ca berea e bogata in calorii, ingrasa si trebuie evitata in orice regim, insa studii recente au demonstrat ca te poate ajuta sa slabesti, daca respecti niste reguli simple!
Micul dejun, la ora 8.00: 150 g de peste la gratar, cu suc de lamaie si salata de varza alba.
Gustare la 11.00: 150 ml bere rece, amara sau fara alcool.
Masa de pranz, la 12.00: 200 g carne de pasare fiarta. Zece minute mai tarziu, in locul desertului, se beau 250 ml bere blonda, dulceaga, cu o tarie de 2-3 grade.
Gustare la ora 18.30: 50 ml bere (sortimentul consumat la pranz).
Cina: branzeturi uscate, cu continut redus de grasimi, nesarate, neafumate si salata verde sau salata de cruditati de sezon acrita cu otet de mere. In timpul cinei se consuma cel putin 200 ml de bere fara alcool.
Eficienta: slabesti 3-4 kg intr-o luna.

Citeste si Cum sa slabesti FARA DIETA! Tabelul de mai jos te va ajuta mai mult decat orice regim

Cu pepene rosu
Este o dieta de 5 zile, din care lipseste masa de dimineata!
ZIUA 1
Pranz: 100 g carne de vita fiarta, 100 g orez fiert cu sos de rosii si o felie de pepene rosu.
Cina: 50 g branza de vaci, o felie de paine prajita si orice cantitate de pepene rosu.
ZIUA 2
Pranz: paine prajita, 50 g piept de pui sau de curcan fiert, o felie de pepene rosu.
Cina: 100 g peste slab, fiert sau la gratar, o felie de paine prajita si una de pepene rosu.

ZIUA 3
Pranz: 30 g spaghete cu sos de rosii si branza rasa si orice cantitate de pepene.
Cina: o salata de legume si o felie de pepene rosu.
ZIUA 4
Pranz: un castron de supa-crema de legume cu crutoane, 50 g piept de pui fiert cu o felie de paine prajita si o felie de pepene rosu.
Cina: doi cartofi natur cu parmezan si orice cantitate de pepene rosu.
ZIUA 5
Pranz: 50 g carne de vita fiarta, sote de ciuperci si orice cantitate de pepene rosu.
Cina: 50 g branza de vaci cu doua felii de paine prajita si orice cantitate de pepene rosu.
Eficienta: slabesti 2-3 kg in 5 zile.

Citeste si Vrei sa slabesti? Secretul il gasesti in acest suc - RETETA MAI JOS

Cu cirese
Este foarte important ca intre mese sa consumi ceai din cozi de cirese. Nimic altceva!
ZIUA 1
Micul dejun: o banana si o cafea.
Pranz: peste la gratar cu garnitura de spanac.
Cina: 500 g cirese.
ZIUA 2
Micul dejun: doua oua fierte, o felie de paine si o cafea.
Pranz: piept de pui fiert cu salata din andive.
Cina: 500 g cirese.
ZIUA 3
Micul dejun: branza de vaci, o chifla din faina integrala si o cafea.
Pranz: varza calita cu carne de pui fiarta.
Cina: 500 g cirese.
ZIUA 4
Micul dejun: un sendvis cu branza, castravete si o cafea.
Pranz: paste integrale cu ciuperci si sos de rosii.
Cina: 500 g cirese.
ZIUA 5
Micul dejun: un iaurt cu cereale integrale si o cafea.
Pranz: pui cu legume la gratar.
Cina: 500 g cirese.
Eficienta: slabesti 3-4 kg in 10 zile.

Citeste si Dieta cu cartofi si iaurt. Aceasta dieta rapida care dureaza doar 3 zile va ajuta sa slabiti pana la 5 kg

South Beach
Este o dieta pe termen mai lung, asadar, inhama-te la ea numai daca stii ca ai rabdare!
Prima etapa (14 zile)
Micul dejun: 180 g suc de legume, doua oua fierte, spanac, doua felii de muschi file, cafea sau ceai.
Gustare: un triunghi de branza topita cu telina.
Pranz: salata de legume cu carne slaba si branza degresata.
Gustare: 10 rosii cherry cu branza de vaci.
Cina: peste cu sos ghimbir, fasole pastai, salata de varza cu ulei de masline.

A doua etapa
Pana cand atingi greutatea dorita, poti introduce in meniu cereale integrale (la micul dejun), fructe, lactate cu 1% grasime, fasole, vin rosu. Cu moderatie, poti manca si cartofi, morcovi, banane, ananas sau pepene rosu.
Eficienta: in prima etapa slabesti 4-7 kg, iar in a doua, 1 kg in 7 zile.

Citeste si Cu dieta aceasta slabesti 10 kg in 10 zile

Cu salata de sezon
Pe perioada dietei sunt interzise: cartofii, painea, pastele fainoase si branza proaspata. Intr-un castron mare, se amesteca, dupa preferinta, legume si verdeturi de vara cat mai variate: salata verde, ardei, gulii, ridichi, patrunjel, marar, spanac, castravete, gogosar. Se asezoneaza cu o lingura de ulei de masline si cu otet balsamic. Patrunjelul si mararul sunt foarte importante, deoarece contin vitamina C. Se tine castronul cu salata la frigider si mancam din el ori de cate ori ne este foame. Langa salata putem consuma un ou fiert sau doua felii subtiri de sunca, un avocado sau o banana.
Eficienta: slabesti 3 kg in 7 zile.

Dieta mediteraneeana
Este un regim ceva mai complicat de tinut, pentru ca trebuie sa numeri caloriile.
Micul dejun: fructe de sezon si o felie de paine cu miere (maximum 250 de calorii).
Gustare: mar sau pepene (maximum 100 de calorii).
Pranz: aperitiv lacto-vegetarian si carne la gratar cu salata stropita cu ulei de masline (maximum 500 de calorii). Nu se consuma paine.
Cina: similara pranzului. Exemplu: carne cu legume, masline si branza feta. Se poate bea un pahar de vin rosu. Totul trebuie sa se incadreze in maximum 600 de calorii.
Eficienta: slabesti 2 kg in 7 zile.

Citeste si Fara dieta si fara sport! Bea acest leac in fiecare zi, timp de o luna, si vei da jos pana in 10 kg

Cu fructe de padure
Acest regim vine cu un extrabeneficiu: fructele de padure sunt pline de vitamine si de antioxidanti.

Luni si miercuri
Micul dejun: 250 g afine, un ou fiert, cafea.
Pranz: supa de legume, 100 g piept de pui, salata de cruditati, 300 g zmeura.
Cina: 500 g mure.

Marti si joi
Micul dejun: 300 g afine, un iaurt dietetic.
Pranz: supa de legume, 100 g peste slab, salata de legume, 300 g zmeura.
Gustare: 300 g zmeura.
Cina: 500 g mure.

Vineri si duminica
Micul dejun: 200 g fulgi de ovaz, ceai de plante, 300 g afine.
Pranz: supa de legume, 100 g piept de pui, salata de legume, 300 g zmeura.
Gustare: 300 g afine.
Cina: 500 g mure.

Citeste si Slabesti 3 kilograme in 24 de ore cu dieta Lupului! Iata ce ai de facut!

Sambata
Micul dejun: un iaurt dietetic, 300 g zmeura, cafea.
Gustare: un sendvis cu o felie de branza slaba si piept de curcan.
Pranz: supa de legume, 100 g peste, salata de legume, 300 g afine.
Cina: 500 g zmeura.
Eficienta: slabesti 1-2 kg in 7 zile.

St. Tropez
Alimentele de baza sunt: pestele, fructele de mare, uleiul de masline, fructele, legumele si cerealele integrale.
Micul dejun: 200 g cereale integrale cu fructe proaspete si lapte degresat.
Pranz: 200 g salata de pui cu telina sau 200 g salata de fructe de mare, un mar, 30 g alune de padure.
Gustare: doi biscuiti de ovaz.
Cina: 250 g somon sau alt peste mediteraneean cu garnitura de sparanghel la abur si doi cartofi dulci la cuptor.
Eficienta: slabesti 1 kg in 4 zile.

sursa: libertatea
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

diete slabit regim slabit
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1797 (s) | 34 queries | Mysql time :0.024447 (s)