News Flash:

Sfaturi utile pentru un mic dejun sanatos

7 Octombrie 2014
1012 Vizualizari | 0 Comentarii
mic dejun 1
Micul dejun este cel mai bun moment al zilei in care sa te bucuri de o doza sanatoasa de nutrienti. De la fibre la proteine, vitamine si calciu, poti sa te bucuri de toate daca alegi alimentele care trebuie. Iata cateva principii care te ajuta sa mananci mai sanatos la primele ore ale zilei.

1. Include un aliment bogat in proteine
Acesta te va ajuta sa te simti satul pana la urmatoarea masa. Cateva alegeri excelente din acest punct de vedere sunt iaurtul grecesc, oua sau albusuri de oua. Untul de arahide si untul de migdale sunt alte optiuni demne de luat in considerare, la fel si laptele si branzeturile.

2. Cereale integrale
Nu mai fugi de carbohidrati. Da, poti sa sari peste produsele de patiserie, torturi si gogosi, insa mananca cu incredere un bol de fulgi de ovaz sau paine integrala.

3. Include si un fruct
Un fruct servit dimineata iti furnizeaza fibre, vitamine si minerale. Important este sa alegi unul de sezon. Atentie: este de preferat sa alegi fructe si nu sucuri de fructe, intrucat iti furnizeaza, pe langa vitamine, si fibre.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

mic dejun retete sanatoase culinar retete dejun ghid culinar
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1934 (s) | 24 queries | Mysql time :0.021709 (s)