News Flash:

Salatele - ideala pentru dieta

24 Ianuarie 2012
4267 Vizualizari | 0 Comentarii
Salata
Se spune ca dieta fara salata nu este posibila. Salatele din legume, crude sau fierte, combinate intre ele sau simple, cu sau fara ou, cu sau fara carne sunt cea mai buna si sanatoasa alegere.

Mai mult, salata in dieta care urmareste scaderea in greutate este obligatorie pentru mai multe motive. Este buna la gust, numarul combinatiilor sunt, practic, infinite, are putine calorii si ofera o placuta senzatie de satietate.

Poti folosi mai multe tipuri de salate, frunze verzi, legume crude. Acestea din urma pot fi folosite si fierte in prealabil. Combinata salata in dieta este varianta ideala pentru perioada de vara, dar si garnitura ideala pentru carne si branza. Combinatiile sunt practic nenumarate. Combina frunzele verzi de salata cu spanac. Adauga rosii si castraveti, vara si morcov si telina, iarna. Adauga boabe de porumb fierte, nuci si stafide. Nu uita ca este ideal sa adaugi in salata ceapa cruda sau praz, recomanda Cuisineaz.com .

Salatele cu ou sunt o mancare in sine. Un ou fiert tare are doar 80 de calorii si este o sursa de proteine care asigura o confortabila senzatie de satietate. Combinat cu salata, spanac verde, legume fierte sau crude este o completa masa.

In salata se poate adauga carne de pui fiarta sau preparata la gratar. Ceea ce conteaza este cantitatea de carne. Proportia ideala este o parte carne si trei parti salata (legume crude sau fierte, salata sau alte frunze verzi), si inseamna o masa completa. Citeste reteta Salata cu piept de pui la gratar.

Esential, indiferent de combinatia folosita este dressingul. Acesta nu trebuie sa contina maioneza sau exces de grasimi. La o portie de salata o lingura de ulei este suficienta. Adauga iaurt degresat, ierburi aromate. Pune ardei iute si foloseste suc de lamaie proaspat, otet balsamic de buna calitate. In loc de suc de lamaie incearca suc de grapefruit sau suc de portocale.

Salatele de fructe sunt desertul perfect. Practic poti combina, intre ele, toate fructele. Ceea ce este esential este cantitatea de fructe pe care o folosesti intr-o portie. O banana, jumatate de mar si jumatate de portocala sau o felie de ananas proaspat, doua linguri de fructe de padure si un mar sau o portocala, o mandarina si un mar. Iata o salata rapida de fructe.

Adauga in salata un kiwi, grapefruit si suc de lamaie. Dressingul ideal este cel preparat dintr-o lingurita de miere dizolvata in ceai de fructe in care poti adauga scortisoara sau vanile.

sursa: ziare.com
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta frunze verzi legume crude garnitura carne branza iaurt degresat
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1705 (s) | 23 queries | Mysql time :0.029202 (s)