News Flash:

Salata de legume, sanatoasa si buna

20 Martie 2019
1297 Vizualizari | 0 Comentarii

Aceasta salata se consuma dimineata si este extraordinar de sanatoasa. Aceasta salata matinala te ajuta sa slabesti frumos si sanatos: uite cum se prepara – Salata este prima si cea mai sanatoasa optiune pentru o dieta alimentara. Mai mult, salata a devenit o specialitate a casei in randul familiior care gatesc si se hranesc sanatos.

Urmatoarea salata este, cu siguranta, una nu doar sanatoasa, ci si foarte gustoasa. Consumand-o, mai ales dimineata, dar reteta noastra este mai complexa, ai uriase si nesperate beneficii. Ai nevoie de varza cruda, telina cruda si morcov crud in cantitati egale.

Se amesteca legumele, taiate foarte marunt sau date pe razatoarea fina, cu suc de lamaie si putin ulei de masline. Adaugati apoi si cateva masline, 1-2 linguri de porumb fiert, patrunjel sau marar tocate fin. Salata se consuma obligatoriu dimineata.

Exista insa si o dieta completa…
La micul dejun consuma o felie de paine prajita si un ou sau o banana si un pahar de suc de grapefruit. La pranz, o farfurie de salata (300 g). Ca gustare poti consuma un mar, iar la cina,o farfurie de salata (300 g).
Timp de 3 saptamani, consuma inainte de mesele principale cate 100-150 g de salata. Poti manca orice, fara probleme, insa trebuie sa reduci portiile si sa eviti alimentele nesanatoase. Vei slabi, in cele trei saptamani, pana la la 5 kilograme. De asemenea, este foarte important sa te hidratezi suficient. Poate ca e complicat sa urmezi intocmai dieta, dar nu uita sa consumi aceasta salata in zori.

Dieta pe baza de salate: slabesti 4 kilograme in 7 zile

Modeleaza-ti silueta cu ajutorul salatelor de fructe si legume…

In cazul in care te-ai decis sa urmezi acest regim pentru slabit, ingredientele pe care trebuie sa le contina salatele tale sunt urmatoarele:
fructe si legume de sezon: pepene galben, pepene rosu, caise, piersici, nectarine, banane, mango, cirese, conopida, vinete, morcovi, rosii, castraveti, ardei gras, ardei capia, ceapa, usturoi etc.
carbohidrati: orez, paste integrale, paine integrala toast, cereale integrale
proteine: fructe confiate, nuci, piept de pui, peste, piept de curcan, branza degresata, tofu, ton
grasimi sanatoase: ulei de masline, dar in cantitati moderate

Mic-dejun si cina
Salata de fructe (la discretie), fara alcool sau zahar.

Ziua 1 (pranz)
Salata de spanac si nuci
Ingrediente: 100 g ciuperci, 100 g spanac, o ceapa potrivita, un ou fiert tare, o lingurita de ulei de masline, o lingurita de otet balsamic, miezul de la trei nuci, 50 g mozzarella, sare si piper dupa gust.

Mod de preparare: se spala spanacul, se indeparteaza coditele mari si se zvanta, iar frunzele se rup bucati. Se curata si se spala ciupercile si ceapa verde si se taie felii. Mozzarella si oul fiert se taie cubulete, iar miezul de nuca se faramiteaza. Toate ingredientele se pun intr-un castron, iar pe deasupra se toarna uleiul de masline si otetul balsamic si se condimenteaza cu sare si piper, dupa gust.
Ziua 2 (pranz)
Salata de orez cu legume
Ingrediente: 1/2 ceasca cu orez, 2 cesti de apa, sare si piper dupa gust, o rosie potrivita, un ardei gras, o ceapa potrivita, 3 catei de usturoi, o lingurita ulei de masline, o lingurita suc de lamaie.

Mod de preparare: se fierbe orezul in apa timp de 20 de minute. Se taie rosia si ardeiul in bucatele mici, iar ceapa in solzisori fini si se amesteca cu sare si piper, ulei de masline si sucul de lamaie dupa gust. Usturoiul se taie in felii foarte fine si se pune peste orezul rece. Se amesteca apoi toate ingredientele si se lasa la frigider 10 minute, inainte de a se consuma.

Ziua 3 (pranz)
Salata din piept de pui
Ingrediente: o salata verde, 100 g piept de pui fiert sau la gratar, 3 catei de usturoi, un ardei gras, o rosie potrivita, 50 g parmezan ras, 50 g crutoane, o lingurita suc de lamaie, o lingurita ulei de masline, sare si piper dupa gust.

Mod de preparare: se spala bine salata, se usuca si apoi se rupe in bucati. Pieptul de pui se taie cubulete. Rosia, ardeiul gras si usturoiul se taie feliute. Toate ingredientele se amesteca intr-un castron mare, inclusiv crutoanele, iar apoi se condimenteaza dupa gust cu sare, piper, ulei de masline si suc de lamaie. Parmezanul ras se pune la final.

Ziua 4 (pranz)
Salata de broccoli cu iaurt
Ingrediente: 100 g broccoli proaspat, 80 g ciuperci, 3 rosii mici, un ardei gras, o ceapa rosie potrivita, 8 masline, 50 ml iaurt dietetic, o lingura mustar de Dijon, o lingurita zeama de lamaie, sare si piper dupa gust.

Mod de preparare: se spala bine broccoli, ciupercile, rosiile, ardeii si ceapa, iar apoi se taie felii si se asaza intr-un bol de salata. Maslinele se adauga peste legume. Iaurtul se amesteca cu mustarul, zeama de lamaie, sarea si piperul, apoi se toarna peste ingredintele din castron. Se amesteca usor, se acopera cu o folie de plastic si se pune la rece o ora.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

salata legume
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1574 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020744 (s)