News Flash:

Romanul care a slabit 100 de kilograme in opt luni: „Prima luna a fost cumplita, imi venea sa mananc peretii!”

23 Aprilie 2018
8263 Vizualizari | 0 Comentarii

Doctorul Florin Balanica este romanul care a slabit 100 de kilograme in opt luni. Medicul a trecut printr-o transformare extraordinara si a venit in emisiunea „Sinteza Zilei” pentru a dezvalui secretul reusitei.

Medicul a povestit cum a reusit sa slabeasca atat de spectaculos intr-un timp atat de scurt.

„Sunt medic, munceam foarte mult, conduceam un lant de clinici si am uitat de mine. Dupa 130-140 kg nu mai conta. Intr-o dimineata m-am trezit si am spus stop. Nu am avut probeme cu articulatiile, am avut dupa ce am slabit. Scaderea in greutate nu e dificila, ci mentinerea. Am slabit 100 si am inceput sa iau si am decis sa ajung la zona de stabilizare. A fost uin declic. Copiii mei vor trai fara mine. A fost prioritatea mea zero timp de opt luni. Primul lucru trebuie identificata cauza. Nu se ingrasa pentru ca mananca, ci motivul pentru care mananca. Operatia de gastric-slim in trei ani stomacul este la fel daca nu rezolvi cauza. Solutiile simple pilula, operatiile nu exista. Problema la mine a fost ca uitasem complet de mine. Era un program robotic. Mi-am dat demisia. Prima luna a fost cumplita, am slabit 14 kg, imi venea sa mananc peretii”, a povestit medicul.

preluat de pe a1

Citeste si Vrei sa pierzi in greutate? Alergarea te poate ajuta!

Alergatul este o activitate nu numai sanatoasa, ci si una care te relaxeaza si te scapa si de kilogramele in plus. Pentru cel din urma efect, insa, exista niste reguli de care trebuie sa tii cont cand vine vorba de alergare. Cu totii credem ca exista un singur mod de alegat, iar fiecare dintre noi alearga cum poate. Adevarul este insa ca putem alerga in functie de efectele care dorim sa apara in urma acestui efort. Astfel, daca doresti sa alergi pentru a ajuta la formarea masei musculare va fi nevoie de mai mult efort. In primul rand va trebui sa alergi destul de des, pentru a antrena musculatura, iar pe parcurs, cu cat capacitatea ta de a alerga mai mult va creste, cu atat vei castiga mai multa masa musculara.

Pentru persoanele care vor sa scada in greutate este recomandat ca acest efort sa aiba frecventa de 2-3 ori pe saptamana, iar ritmul de alergare sa fie unul lent. „In privinta procesului de ardere a grasimilor, alergatul este la fel de eficient precum participarea la programele de la sala de fitness, aerobicul, mersul pe bicicleta sau inotul”, explica medicul primar de recuperare medicala Georgiana Ozana Tache, de la Spitalul Clinic de Urgenta Floreasca, din Bucuresti.

Alergarea scade glicemia (fiind indicata celor cu diabet zaharat), normalizeaza tensiunea arteriala, previne osteoporoza, tonifica masa musculara, combate depresia, creste capacitatea pulmonara, precum si puterea de concentrare. Pentru a beneficia de aceste avantaje, trebuie sa alergam de cel putin trei ori pe saptamana, 30 de minute. Este mai sanatos sa alergam dimineata, pentru ca nivelul de poluare este mai scazut.

Pe masura ce corpul se obsnuieste cu efortul poti sa maresti intensitatea alergarii. Este recomandat totusi sa faci pauze dese in care sa respiri adanc. In aceste pauze, insa, nu este recomandat sa te opresti. Trebuie sa mergi cu pasi normali, pentru ca intensitatea cardiaca sa scada.

Nu uita sa respecti cateva reguli esentiale

Incalzeste-te inainte de alergare

Inainte de a alerga, nu uita sa faci cateva exercitii de incalzire, cum ar fi exercitiile de stretching si repeta-le dupa ce ai terminat de alergat, pentru a nu-ti supune organismul unei schimbari bruste de ritm.

Relaxeaza-ti musculatura

Nu-ti incovoia umerii, relaxeaza-ti muschii si pastreaza-ti spatele drept pentru ca o postura dreapta “forteaza” muschii spatelui si pe cei fesieri sa lucreze mai mult si astfel tu vei obtine rezultate mai repede.

Consuma alimente care sa te ajute

Nu-ti incovoia umerii Inainte de alergare ai nevoie de o portie generoasa de carbohidrati - fulgi de ovaz, paine integrala cu seminte, orez integral sau paste fainoase integrale, alaturi de lapte sau iaurt, oua, carne si peste. Aceste combinatii iti vor oferi portia de energie pentru antrenament. Cea mai buna sursa de glucide sunt fructele, insa trebuie sa le consumi separat, cu 30 de minute inainte de a te apuca de alergat. Astfel poti sa consuma o banana, 1-2 mere sau o portocala. In plus, pe langa aportul de glucide, aceste fructe contin si un aport mare de apa si de vitamina C.

preluat de pe clicksanatate

 

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

sinteza zilei diabet zaharat osteoporoza relaxeaza-ti musculatura
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1599 (s) | 34 queries | Mysql time :0.019523 (s)