News Flash:

Nutrientii care iti mentin frumusetea

18 Iulie 2013
1305 Vizualizari | 0 Comentarii
Un corp frumos si sanatos este rezultatul unei diete echilibrate, care presupune o alimentatie sanatoasa si variata. Prin urmare, daca vrei sa fii mereu in forma nu uita sa-i oferi organismului tau vitaminele si mineralele de care are nevoie.

Conform specialistilor, numeroase femei fac mari sacrificii pentru a obtine corpul pe care si-l doresc. De multe ori, dietele drastice pe care le urmeaza implica eliminarea unor produse din alimentatie, care au un aport nutritiv ridicat, benefic pentru organism.

Descopera care sunt nutrientii benefici pentru organismul tau:

Fier
Organismul are nevoie de fier, deoarece este un element important in transportul oxigenului la celule. Numeroase femei tinere, care fie practica sport, fie urmeaza diete drastice sau sunt vegetariene, se confrunta cu deficiente de fier, fapt ce duce la diminuarea capacitatii de concentrare, alterarea sistemul imunitar si chiar la cauzarea unei anemii severe. Pentru a-i oferi organismului tau cantitatea de fier necesara consuma carne rosie, ficat, pate, spanac, varza, fructe de mare, nuci si cereale, care au un continut ridicat de fier.

Vitamina D
Este benefica pentru organism deoarece favorizeaza absorbtia calciului si a fosforului, fiind esential pentru intretinerea sanatatii oaselor. Numerosi specialisti considera ca expunerea la soare zilnica, timp de 10 minute, poate fi suficienta pentru producerea vitaminei D, insa, in cazul in care folosesti creme cu protectie solara ridicata, poate aparea deficitul de vitamina D. Consuma peste, oua si lapte si ofera-i organismului tau cantitatea necesara de vitamina D.

Acid folic
Este foarte important pentru organism, mai ales atunci cand esti insarcinata. In timpul sarcinii corpul tau are nevoie de o cantitate mai mare de acid folic, pentru ca ste un nutriment  care participa la formarea noilor celule. De asemenea,  acidul folic previne bolile coronare. Consuma linte, fasole, mazarea uscata, legume cu frunze verzi precum broccoli, spanac, sparanghel, stevie sau salata, dar si citrice.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

diete echilibrate alimentatie sanatoasa fier vitamina d acid folic
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1625 (s) | 23 queries | Mysql time :0.025445 (s)