News Flash:

Mic dejun rapid si sanatos

21 Noiembrie 2013
2587 Vizualizari | 0 Comentarii
Vrei sa te bucuri de o energie maxima la sala? Trebuie doar sa-ti faci un mic dejun rapid si satios inainte de a pleca de acasa. Iata ce-ti recomanda expertii in nutritie de la Harvard.

1. Cereale integrale
Pentru ca sunt pline de fibre, cerealele te ajuta sa-ti tii nivelul de zahar din sange la un nivel optim, astfel incat sa nu ai stari de somnolenta in aceasta parte a zilei. Iar daca faci sport, cerealele te ajuta sa ai o productivitate mult mai mare.

2. Proteine
Iaurtul este o alegere foarte buna, in special cel grecesc. Ouale au si ele proteine si vitamine si le poti consuma fara probleme – totusi, nu mai mult de doua pe zi. Nucile si somonul sunt si ele excelente daca vrei sa fii in forma la sala. Evita carnurile procesate.

3. Smoothie
Smoothie este o adevarata doza de vitamine si energie, asa ca iti recomandam sa-ti incepi fiecare zi cu aceasta bautura. Iti propunem 3 retete bazate pe banane, despre care se stie deja ca sunt chiar mai eficiente decat energizantele din comert.

4. Clatite din faina integrala
Faina integrala, lapte de migdale, oua pline de omega 3, scortisoara si seminte de in – sunt cateva dintre ingredientele unor clatite sanatoase si hranitoare, care te vor umple de energie.

5. Cereale, iaurt si fructe de padure
Se pregateste rapid si te ajuta sa slabesti mai repede. Daca adaugi cerealelor integrale si putin iaurt, vei avea mai multe proteine, in timp ce fructele de padure sunt o infuzie de antioxidanti si fibre.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1104 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015484 (s)