News Flash:

Jamie Oliver si cele 4 reguli pentru o mancare sanatoasa

24 Iulie 2013
2282 Vizualizari | 0 Comentarii
Devenit star mondial cu ajutorul campaniilor pe care le-a initiat in fata camerelor de luat vederi, Jamie Oliver spune ca moşteneşte talentul culinar de la parintii sai care detineau un restaurant in care Jamie şi-a petrecut copilaria. Mai nou, el este initiatorul miscarii „Food Revolution” un program ce le propune americanilor un stil de alimentatie sanatos, dupa succesul inregistrat in Marea Britanie prin „Ministry of Food”, cea mai ampla campanie nationala de incurajare a oamenilor sa renunte la mancarea de tip fast food şi sa se intoarca la obiceiul sanatos de a gati.

In 2010, ca parte a programului TV ABC, ”Jamie’s Food Revolution”, Jamie a lucrat pentru imbunatatirea alimentatiei din scoli si a infiintat o bucatarie comunitara in Huntington, Virginia de Vest, pentru a-i invata pe oameni cum sa gateasca de la zero.
In prezent, inspira oamenii  de pretutindeni sa sustina alimentatia sanatoasa, Food Revolution fiind acum o miscare globala, care ajunge la comunitati din intreaga lume prin intermediul unei retele de voluntari, oferind o educatie mai buna din punct de vedere al gatitului sanatos.

Cele patru reguli de aur

 Pregatiti singuri mancarea
- Prepararea hranei bune pornind de la zero este o abilitate simpla si, daca v-o insusiti, economisiti bani, va simtiti bine, iar voi, familia si prietenii vostri veti porni pe calea cea buna spre o viata sanatoasa. Oricine poate invata sa gateasca.

Implicati copiii in  bucatarie!
- Puterea exemplului e cel mai bun reper in relatia parinte-copil. Daca parintele isi creste copilul explicandu-i de ce unele alimente sunt sanatoase iar altele nu, altfel spus, il educa in directia unor alegeri alimentare sanatoase, il considera partener la deciziile care il privesc si pe el, putem vorbi despre un start sanatos pe drumul spre un stil de viata echilibrat.

Gatiti la aburi, cuptor, wok
- Jamie Oliver recomanda prepararea alimentelor la cuptor, la aburi, pe gratar sau calite rapid intr-un wok. De asemenea, nu uitati ca majoritatea legumelor sunt foarte gustoase in stare cruda si pot fi feliate  subtire si rapid cu ajutorul unui dispozitiv de curatat legume. Folositi-le in salate colorate, alaturi de o mancare gatita cat mai simplu.

Cititi etichetele
- Cele mai bune produse sunt cele cu o reteta simpla, fara numeroase adaosuri, la care lista ingredientelor este scurta. Aceasta ne indica un produs mai putin procesat si, deci, mai sanatos.

sursa: doctorul zilei
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

jamie oliver bucatarie comunitara cititi etichetele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1905 (s) | 34 queries | Mysql time :0.030391 (s)