News Flash:

Incearca si tu provocarea de 28 de zile, ca sa ai un corp de invidiat

22 Martie 2018
4108 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6572 RON (+0.0022)
USD: 3.9685 RON (-0.0089)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Daca iti doresti un corp de fotomodel, incearca sa urmezi aceste instructiuni. Accepta provocarea impreuna cu mii de oameni din intreaga lume pentru a iti aduce corpul intr-o forma perfecta. “scandura” este unul dintre cele mai eficiente exercitii pentru intarirea partii din mijloc a corpului. Pentru incepatori, poate parea un exercitiu banal, astfel ca pursisimplu refuza sa il faca. Acest tip de exercitiu topeste grasimea si intareste spatele si muschii stomacului, precum si muschii fesieri, de la maini si de la picioare.

Daca iti doresti un corp de invidiat, urmeaza aceste reguli in fiecare dimineata. “Scandura” este de fapt un exercitiu de anduranta, lucrand muschii similar flotarilor. Acest exercitiu promoveaza puterea muschiilor de baza.

ZIUA 1- 20 SECUNDE
ZIUA 2- 20 SECUNDE
ZIUA 3- 30 SECUNDE
ZIUA 4- 30 SECUNDE
ZIUA 5- 40 SECUNDE

Citeste si Dieta calugarilor de pe muntele Athos. De ce traiesc mai mult decat oamenii obisnuiti

ZIUA 6- PAUZA

ZIUA 7- 45 SECUNDE
ZIUA 8- 45 SECUNDE
ZIUA 9- 60 SECUNDE
ZIUA 10- 60 SECUNDE
ZIUA 11- 60 SECUNDE
ZIUA 12- 90 SECUNDE

ZIUA 13- PAUZA

ZIUA 14- 90 SECUNDE
ZIUA 15- 90 SECUNDE
ZIUA 16- 120 SECUNDE
ZIUA 17- 120 SECUNDE
ZIUA 18- 150 SECUNDE

Citeste si Cea mai usoara metoda de a slabi, conform japonezilor

ZIUA 19- PAUZA

ZIUA 20- 150 SECUNDE
ZIUA 21- 150 SECUNDE
ZIUA 22- 180 SECUNDE
ZIUA 23- 180 SECUNDE
ZIUA 24- 210 SECUNDE

ZIUA 25- PAUZA

ZIUA 26- 210 SECUNDE
ZIUA 27- 240 SECUNDE

Citeste si Trucuri care sa te ajute sa slabesti repede si fara riscuri

ZIUA 28 - mentine pozitia cat de mult posibil

Aceasta provocare dureaza 4 saptamani, treptat, marind timpul de mentinere in pozitia respectiva. Timpul initial este de numai 20 de secunde, iar scopul final este atingerea de 4 minute in continuu. In faza finala, corpul o sa fie pregatit de provocari mult mai mari. Cea mai importanta parte a acestui exercitiu este pozitia corecta. Atunci cand va impingeti in sus, folosind mainile, pozitia orizontala este cruciala.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

ziua 28
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1729 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014530 (s)