News Flash:

Idei de mic dejun cu fibre

28 Octombrie 2013
1099 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca vrei o silueta de nota 10, o digestie perfecta si multa energie pe toata durata zilei, secretul consta intr-un mic dejun bogat in fibre. Din fericire, optiunile pe care le ai la indemana sunt delicioase si rapide.

1. Fulgi de ovaz
Sunt plini de fibre dietetice, care te ajuta sa-ti mentii greutatea sub control, iti regleaza metabolismul si iti confera satietate mult timp. Sunt slabi in calorii si scad nivelul colesterolului din sange.  Pentru un plus de beneficii, ii poti combina cu fructe – banane, afine, zmeura, mere, pere, kiwi. Vestea buna este ca iti ia cel mult 5 minute sa-i prepari si sa te bucuri de un mic dejun savuros.

2. Cereale integrale cu fructe
Sunt slabe in calorii, pline de fibre, fier, zinc, vitamine si minerale - acestea sunt doar cateva motive pentru care trebuie sa le incorporezi in meniul zilnic. Cerealele integrale iti mentin nivelul de energie la cote inalte pe toata durata zilei, iar antioxidantii continuti iti intaresc sistemul imunitar . Pe termen lung, te ajuta sa-ti mentii silueta si sa ai o digestie echilibrata. Nutritionistii iti recomanda sa le mananci inainte de ora 10 si sa le combini cu alte alimente benefice pentru sanatate - fructe proaspete sau uscate, nuci, ciocolata neagra.

3. Parfait cu fructe
Este un mic dejun absolut delicios, cu trei beneficii importante asupra organismului: este bogat in proteine, bogat in fibre si iti pune metabolismul in miscare. Reteta e simpla si nu-ti rapeste mai mult de 10 minute in bucatarie. Ai nevoie de iaurt gras, fulgi de ovaz si fructe de padure. Incearca si reteta noastra:

4. Budinca de chia
Bogate in fibre si pline de antioxidanti, proteine, minerale, vitamine si Omega-3, semintele de chia nu trebuie sa-ti lipseasca din meniu. O lingurita de seminte de chia contine 4g de fibre si vine la pachet si cu alte beneficii nutritionale: mai contine acid alfa-linolenic, calciu, magneziu, seleniu si fier. Nu degeaba au fost supranumite “alimentul mileniului 3”. Le poti adauga in cereale, in smoothie, in iaurt sau iti poti face o budinca simpla:

5. Clatite
Daca folosesti faina integrala, clatitele au numeroase beneficii pentru sanatate: devin pline de fibre, vitamine, antioxidanti si minerale. Astfel, iti tin de foame si te ajuta sa fii in forma maxima inca de la prima ora. Sfat: adauga seminte de in sau seminte in chia in compozitie si mananca-le cu fructe proaspete, precum afine, mere, banane, ananas, sau stafide.
 
sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1749 (s) | 23 queries | Mysql time :0.023416 (s)