News Flash:

Iata ce putem manca la micul dejun

1 August 2012
4403 Vizualizari | 0 Comentarii
Micul dejun nu inseamna numai ochiuri jumari sau omleta. Pentru a avea energie toata ziua, pentru a face fata sarcinilor de la munca sau scoala e necesar sa ne asiguram un aport potrivit de minerale, calciu si vitamine. Nutritionistii ne spun ca micul dejun e cea mai importanta masa a zilei. Un mic dejun echilibrat care contine nutrienti valorosi te va ajuta sa incepi ziua cu multa energie si sa previi tot felul de pofte culinare care apar de regula dupa masa de pranz.

Iata trei motive ca sa nu sari niciodata peste micul dejun:
- slabesti mai usor;
- ai energie pentru intreaga zi;
- nu mananci in exces la pranz si cina;

20 idei pentru micul dejun


1. Paine prajita cu putin unt si somon afumat
2. Bruschete cu ansoa, rosii, busuioc
3. Bruschete cu mozzarella/telemea, rosii si busuioc
4. Terci de ovaz cu fructe uscate si proaspete
5. Lipie cu pasta de avocado (guacamole) cu rosii, castraveti si ardei. Citeste si paine prajita cu pasta de avocado.
6. Sandvis cu unt, branza, ardei copt din borcan si frunze proaspete de busuioc/patrunjel sau salata verde
7. Orez/gris/quinoa/mei/amarant cu lapte de vaca/capra sau vegetal pe care il poti prepara de seara
8. Lipie sau felii de paine prajita cu pasta de naut (humus) sau fasole batuta, rosii, putina ceapa si pasta de susan (tahina)
9. Salata cu boabe de fasole, ardei, masline, sare, piper, ulei de masline si verdeta
10. Salata cu bulgur/quinoa si legume (castraveti, rosii, putina ceapa, patrunjel proaspat, ulei de masline, zeama de lamaie). O poti prepara de seara. Citeste cum se face o salata de quinoa.
11.  Salata de linte cu ardei, fasole verde din borcan, sare, piper si ulei de masline. O poti prepara de seara.
12. Chiftelute de dovleac, naut sau carne facute la cuptor. Le poti face in weekend si sa le ai la indemana pentru mesele din timpul saptamanii.
13. Felii de sunca prajita cu paine prajita si unt
14.  Omleta din tofu (branza de soia) cu ceapa, ciuperci si ardei
15. Rondele de cereale expandate cu unt de arahide si banane
16. Sandvis cu unt, bucati de macrou afumat, marar proaspat si pasta de susan amestecata cu zeama de lamaie
17. Tartine cu icre facute in casa (cu gris).
18. Tartine cu pasta de ton din conserva amestecat cu unt si ornate cu masline mai putin sarate
19. Iaurt simplu amestecat cu miere, nuci crude si cereale integrale simple (fulgi de ovaz/secara, germeni de grau, fructe uscate)
20. Sandvis cu felii de carne slaba fiarta (curcan, pui, vita), putina maioneza facuta in casa, castraveciori murati sau ardei copti.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1686 (s) | 23 queries | Mysql time :0.025095 (s)