News Flash:

Dieta Weight Watchers – dieta pentru pofticiosi care te scapa de 1 kilogram pe saptamana

3 Septembrie 2018
999 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7601 RON (-0.0024)
USD: 4.2755 RON (+0.0117)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Dieta Weight Watchers (Ingerul pazitor al greutatii) reprezinta una dintre cele mai vechi metode de slabit. Aceasta dieta dateaza inca din anii 60 si isi are originile in Statele Unite ale Americii, fiind tinuta anual de milioane de persoane datorita principiilor sale care nu sunt atat de drastice. Acest program de slabire a avut si are inca numerosi adepti, in principal datorita faptului ca nu este o dieta drastica. In dieta Weight Watchers nu exista alimente interzise si se poate slabi aproximativ 1 kilogram pe saptamana. In plus, dieta Weight Watchers poate fi adaptata fiecarei persoane si nu presupune eforturi financiare considerabile, lucru de care se tem multe persoane care vor sa slabeasca.
Principiile de baza ale acestei diete sunt faptul ca nu trebuie sa tii cont zilnic de un anumit numar de calorii. Insa, sunt importante cantitatea de proteine, carbohidrati, grasimi, fibre, precum si activitate fizica zilnica pentru a arde caloriile ingerate.

Astfel se ajunge la un numar de puncte care se dau fiecarui aliment in parte. Cei care doresc sa urmeze aceasta dieta, trebuie sa se inscrie pe site-ul oficial al programului (www.weightwatchers.com), unde vor gasi o lista cu peste 40.000 de alimente punctate dupa principiile de mai jos.
In functie de greutate, gen, varsta si inaltime, fiecare poate consuma un anumit numar de puncte pe zi, avand libertatea de a alege alimentele preferate. Nu trebuie sa se abata de la acest numar de puncte, iar reusita slabirii este garantata de catre cei care au tinut deja aceasta dieta.

Fructele si legumele au, in general, 0 puncte, asa ca pot fi consumate liber, in afara de vegetalele care contin amidon, precum cartoful. De asemenea, sucul de fructe si fructele uscate primesc mai multe puncte din cauza ca au un continut mare de calorii.

Fructele au zero puncte (sunt permise orice fel de fructe), cu mentiunea ca fructele in coaja lemnoasa, precum migdalele, arahidele, nucile, cajuul, fisticul, alunele de padure au mai multe calorii. 30 de grame consumate primesc patru puncte.

Care este leguma care are 10 puncte si trebuie consumata moderat
Legumele ca: salata verde, varza, sparanghelul, morcovii, castravetii) primesc zero puncte, exceptie facand rosiile (doua puncte) si cartoful (10 puncte), potrivit csid.ro.

Si lactatele primesc puncte, dar nu trebuie excluse din dieta, deoarece contin calciu si vitamine esentiale pentru corp. Un iart cu fructe are 3 puncte, iar un cub de branza topita are 2 puncte. Un pahar cu lapte are 4 puncte.

Cat despre carne, aceasta este esentiala datorita proteinelor care ajuta la slabit. O bucata de piept de pui are 3 puncte, pestele 3 puncte, iar o felie de salam are 2 puncte. Un hamburger poate avea si 13 puncte, in functie de cum este preparat.

Iata cate puncte pot fi consumate in functie de varsta, greutate, gen si inaltime:

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1651 (s) | 23 queries | Mysql time :0.016062 (s)