News Flash:

Dieta cu spanac. Slabesti 3 kg in 5 zile. Meniu complet

2 Octombrie 2018
787 Vizualizari | 0 Comentarii

Spanacul este unul dintre cele mai sanatoare alimente. Acesta poate fi cel mai bun ajutor pentru persoanele care vor sa scape de cateva kilograme si, in plus, sa isi tonifieze musculatura. Dieta cu spanac este populara mai ales printre persoanele destul de active.

Pentru ca spanacul are substante care in concentratii prea mari pot da peste cap anumite procese ale organismului, este recomandat ca sp nu prelungesti dieta mai mult de cinci zile. In plus, o poti tine de doua ori pe an, iar in numai cinci zile, aceasta dieta te va scapa in mod sanatos de 3 kilograme de grasime.

100 de grame de spanac are doar 26 de calorii, asa ca poate fi consumat in cantitati generoase, fara ca dieta ta sa fie afectata. Vitaminele din complexul B, precum si magneziu ajuta la accelerarea metabolismului, care, implicit, duce la topirea depozitelor adipoase. De asemenea, spanacul mai contine si potasiu care combate retentia apei in organism. Acest mineral ajuta si ca pielea sa fie ferma in timpul slabirii si sa nu isi piarda elasticitatea.

Nu trebuie sa uiti si de fibrele pe care spanacul le contine, atat de bune pentru slabit, dar si de acizii grasi esentiali omega 3, potrivit elle.ro. Pentru ca dieta sa aiba cele mai bune rezultate, se recomanda si putina miscare, iar dupa numai cinci zile vei observa un tonus mai bun.

Meniu pentru cele cinci zile de dieta cu spanac

Ziua 1
– mic dejun: un ou fiert, salata din doua rosii si frunze de spanac (dressing din suc de lamaie si ulei de masline), doua felii de paine din cereale integrale.
– pranz: piept de pui la gratar, garnitura de spanac.
– cina: salata de spanac cu legume.

Ziua 2
– mic dejun: iaurt cu fulgi de ovaz, ceai neindulcit.
– pranz: supa de spanac.
– cina: spanac gatit la aburi, o portocala.

Ziua 3
– mic dejun: omleta cu spanac, o felie de paine din cereale integrale.
– pranz: peste, garnitura de spanac si orez.
– cina: spanac gatit la aburi, doua portocale.

Ziua 4
– mic dejun: suc de spanac, mere si morcovi.
– pranz: carne de pui sau peste, garnitura de spanac sau salata de spanac.
– cina: orez cu mirodenii.

Ziua 5
– mic dejun: doua oua fierte tari, un iaurt.
– pranz: carne de pui sau peste, garnitura de spanac.
– cina: suc de fructe.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1674 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020154 (s)