News Flash:

De ce este bine sa mancam fructe in coaja lemnoasa

5 August 2013
2175 Vizualizari | 0 Comentarii
Fructele in coaja lemnoasa precum nucile, alunele sau migdalele, sunt benefice pentru organismul tau, in cazul in care le consumi in cantitati reduse si, daca este posibil, crude.
Include in alimentatia ta fructele in coaja lemnoasa, dar consuma-le moderat, si vei vedea efectele pe care le are asupra organismului tau.

Principalele beneficii ale fructelor in coaja lemnoasa sunt:


- Multe dintre fructele in coaja lemnoasa sunt bogate in grasimi monosaturate si polisaturate, care sunt benefice pentru organism. Consumate in cantitati moderate te vor ajuta sa reduci nivelul de colesterol LDL si lipide din sange.
- Pe langa grasimile benefice, fructele in coaja lemnoasa contin proteine si fibre. Fiecare fruct in coaja lemnoasa contine o combinatie specifica de vitamine si minerale. De asemenea, majoritatea contine vitamina E, un puternic antioxidant, care neutralizeaza radicalii liberi si evita ca acestia sa atace celulele sanatoase.
- Fructele in coaja lemnoasa contin si compusi precum steroli vegetali, fitoestrogeni si alti fitonutrienti, care sunt benefici pentru inima.
- Sunt recomandate pentru reducerea inflamatiei arteriale, care este unul dintre primele semne care indica o boala coronara.
- De asemenea, au existat studii care au aratat ca un consum frecvent de fructe uscate micsoreaza riscurile  de a contracta diabet zaharat de tip 2.
- Sunt bogate in vitamina B si E, fosfor, potasiu, fier si seleniu, astfel ca vei reusi sa previi anumite boli degenerative, precum cancerul.
- Contin un grup de antioxidanti naturali, care sunt recomandati in orice dieta, pentru ca au o contributie insemnata la buna functionare a organismului. De asmenea, combat imbatranirea celulara si lupta pentru reducerea productiei de radicali liberi, care sunt responsabili de boli precum cancerul.

Fructele in coaja lemnoasa sunt benefice pentru organism, astfel ca daca vrei sa profiti de beneficiile acestora pentru sanatatea ta consuma un pumn de fructe in coaja lemnoasa de cateva ori pe saptamana. De asemenea, le poti include si in numeroase tipuri de salate.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

coaja lemnoasa grasimi monosaturate steroli vegetali fitoestrogeni
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1792 (s) | 34 queries | Mysql time :0.031336 (s)