News Flash:

Cum sa slabesti mancand pizza!

25 Iunie 2013
1341 Vizualizari | 0 Comentarii
Dieta cu pizza este hipocalorica si aduce un total de circa 1.200 de calorii pe zi, însa nu trebuie tinuta mai mult de o saptamana.

La micul dejun puteti sa mancati un iaurt partial degresat sau doua fructe proaspete (mar, portocala), o cana cu ceai si trei biscuiti din faina integrala, ori trei-patru linguri cu cereale si un pahar cu lapte degresat.
Inainte de pranz si dupa-amiaza luati, ca gustare, un fruct proaspat sau un iaurt partial degresat si o cana cu ceai.
Luni
Pranz: salata de verdeturi proaspete, cas sau branza slaba si doua felii de sunca dietetica.
Cina: pizza medie cu dovlecei, salata de rosii ca garnitura si un fruct proaspat la desert.
Marti
Pranz: 60 g omleta cu cartofi, salata de porumb si 20 g masline verzi.
Cina: pizza medie cu ciuperci si salata de rosii.
Miercuri
Pranz: 300 g spanac la tigaie, o chifla mica din faina integrala si un fruct proaspat.
Cina: pizza medie margherita si salata de fructe si frisca vegetala dietetica.
Joi
Pranz: legume la gratar cu 100 g branza, salata verde si o felie de paine integrala.
Cina: pizza medie napoletana si un bol cu anghinare cu sos dulce-acru ori o sfecla rosie, coapta.
Vineri
Pranz: doi dovlecei umpluti si o felie de branza.
Cina: pizza cu cartofi si garnitura de rosii cu branza.
Sambata
Pranz: doua felii de carne de vita la gratar, cu garnitura de morcovi fierti.
Cina: foccacia cu branza si rozmarin si o cupa medie cu înghetata de fructe.
Duminica
Pranz: rulouri cu sunca slaba, salata verde si branza, plus fasole verde, ca garnitura.
Cina: pizza medie capricciosa, cu garnitura de ardei copti.

sursa: doctorul zilei
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

luni marti miercuri joi vineri sambata duminica
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1830 (s) | 34 queries | Mysql time :0.031315 (s)