News Flash:

Cum sa slabesti dupa sarbatori

4 Ianuarie 2012
2304 Vizualizari | 0 Comentarii
cantar
Perioada sarbatorilor a fost cu siguranta una frumoasa, incarcata cu emotii si clipe de neuitat alaturi de cei dragi, dar totodata ne-am bucurat si de mesele imbelsugate, meniurile gustoase si apetisante, astfel ca silueta si/sau metabolismul au avut de suferit.

Kilogramele in plus asezate pe talie si coapse in perioada sarbatorilor pot fi eliminate printr-o dieta usoara si rapida. Mancarurile grele si grase de sarbatori ti-au epuizat metabolismul, astfel ca unul din obiectivele dietei consta in detoxifiere. Desigur, eliminarea surplusului de kilograme reprezinta un atl obiectiv, insa trebuie precizat ca aceasta dieta duce la eliminarea a cel mult 4 kilograme, fara a urma aceasta dieta mai mult de doua saptamani.

Faza de atac a dietei

In faza de atac a dietei se vor consuma numai mese lichide la toate cele trei mese principale din zi, iar daca senzatia de foame nu poate fi stapanita si gustarile se vor inlocui cu mese lichide. Asttfel puteti consuma la micul dejun cereale integrale (fulgi zdrobiti gen musli, dar fara fructe) cu lapte sau iaurt, supa slaba de legume, un iaurt simplu. Vezi aici Ciorba de legume. Iata si o supa-crema de legume.

La masa de pranz si cina se consuma supe/ciorbe, cu conditia ca cel putin una din mese sa contina carne de pui sau de peste. Nu se consuma carne de porc. Este ideal sa alegeti preparate care se pot consuma caldute si nu reci. Nu se vor consuma mai mult de doua felii de paine la o masa. Ca gustare puteti opta pentru iaurturi simple. Faza de atac dureaza trei zile, iar ca lichide se consuma doar apa plata si o ceasca de cafea dimineata (indulcita cu cel mult o lingurita rasa de zahar). Citeste reteta Ciorba din piept de pui.

Faza de acomodare a dietei

In faza de acomodare se introduc treptat si alte alimente astfel:
- La micul dejun puteti consuma fie cereale integrale cu lapte sau iaurt, fie o salata de legume crude neacide cu branza, insa nu mai mult de un bol mic. Nu se foloseste ulei sau paine.

- La pranz puteti inlocui supa/ciorba cu un gratar si garnitura de legume. Gratarul poate fi din pui sau peste, iar garnitura din legume crude sau preparate, exceptand cartofii si orezul.

- La masa de seara se consuma tot supe/ciorbe.

- Gustarea poate consta in consumul unui iaurt sau in consumul unui bol mic de salata. Dupa cum observati, nu se consuma mai mult de un fel de mancare la o masa si inca lipsesc deserturile.

In faza de acomodare puteti consuma doar apa plata si daca doriti o ceasca de cafea dimineata, indulcita cu cel mult o lingurita rasa de zahar/miere. NU folositi indulcitorii artificiali. Faza de acomodare a dietei dureaza 8 zile.

Faza de revenire a dietei


In faza de revenire a dietei veti introduce in primele doua zile fructele. Astfel ca se mentine meniul din faza de acomodare a dietei, dar la gustarea de dupa-amiaza se introduc fructele. Nu sariti peste cina, este o masa importanta inainte de perioada noptii cand nu va alimentati. Regula de a nu manca dupa ora 17 nu se aplica in aceasta dieta. Aveti voie orice fructe doriti, cu conditia sa nu consumati un volum mai mare decat un bol mic de fructe.

In ultima zi a dietei puteti incepe reintroducerea altor alimente pe care le consumati in mod uzual.

Cateva sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa

Va propunem ca la reintroducerea alimentelor sa aveti in vedere cateva sfaturi sanatoase:

- Evitati preparatele prajite;

- Evitati preparatele de patiserie si cofetarie, foietajele, cornurile;

- Evitati sa consumati deserturi imediat dupa masa. Inlocuiti deserturile cu fructe. Fructele se consuma in mese separate pentru ca au un timp diferit de digestie si pot fermenta daca sunt consumate dupa masa de exemplu.

- Incercati sa nu consumati sucuri sau alte bauturi cu exceptia apei, ceaiurilor, laptelui.

- Evitati preparatele grase, carnea de porc, mezelurile etc.


sursa articol: Dieta usoara: slabeste usor dupa sarbatori
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta usoara metabolismul detoxifiere mese lichide cereale integrale
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1899 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021721 (s)