News Flash:

Cum sa slabesti cu dieta verde

18 Martie 2019
1268 Vizualizari | 0 Comentarii

Primavara aduce in fiecare dintre noi dorinte si energii pozitive. Una dintre dorintele arzatoare ale celor ce se confrunta cu excesul de kilograme este o dieta potrivita, care sa ii scape de probleme. Printre cele mai indicate diete la inceput de primavara este dieta verde, usor de urmat si cu rezultate promitatoare. Acesta are la baza vegetalele de culoare verde, care sunt sarace in calorii, dar au un continut bogat de vitamine, minerale si fibre, care ajuta la eliminarea toxinelor din organism.

Programul dietei se intinde pe o durata de sapte zile, cu trei mese pe zi si o gustare, excluzand infometarea. Accentul se pune pe consumul vegetalelor de culoare verde, cum ar fi: salata verde, rucola, spanac, patrunjel, marar, ceapa verde, sparanghel, broccoli, varza de Bruxelles, castraveti, ardei verzi, avocado, varza chinezeasca, bame, fasole verde, dovlecei, anghinare, praz, germeni de lucerna, grau incoltit, mere si pere verzi, kiwi, struguri verzi, lamai verzi, fara a exclude carnea, lactatele sau pestele.

ZIUA 1:

  • Mic dejun: o cana cu ceai verde + un pahar cu suc proaspat de fructe + ou fiert + un ardei gras
  • Pranz: salata de morcovi rasi, cu 4 masline si 3 ridichi (se poate folosi o lingura de ulei de masline) + o felie de paine neagra + 3 linguri de branza de vaci
  • Gustare: un iaurt + o cana cu ceai verde
  • Cina: salata verde, cu ceapa verde, ridichi (se poate folosi o lingura de ulei de masline) + 2 linguri de branza de vaci + un mar verde

ZIUA 2:

  • Mic dejun: o cana cu ceai verde + o banana
  • Pranz: salata de rosii + 6 linguri de orez fiert + un mar verde
  • Gustare: un pahar cu suc proaspat de fructe (portocale) + 2 felii de paine neagra + o felie de branza telemea
  • Cina: salata de morcovi si telina (se poate folosi o lingura de ulei de masline si zeama de lamaie) + o farfurie medie cu mazare fiarta (se poate pune sare) + un fruct proaspat

ZIUA 3:

  • Mic dejun: cereale integrale (4 linguri) + un iaurt
  • Pranz: salata verde cu ridichi si ceapa verde + 4 linguri de branza de vaci + 2 oua fierte
  • Gustare: un iaurt
  • Cina: o farfurie medie cu fasole verde fiarta, cu sosul de la 3 rosii + un fruct + o cana cu ceai verde

ZIUA 4:

  • Mic dejun: un mar + o portocala + o cana cu ceai verde
  • Pranz: 2 felii de paine neagra + o felie de branza telemea + legume (rosii, castraveti, ardei, ridichi) + o para
  • Gustare: un pahar cu lapte degresat + un bol cu salata de fructe (un mar + o portocala + o para)
  • Cina: o farfurie medie cu spanac fiert (se poate folosi putina sare) + un ou romanesc (oul se prepara in apa clocotita, fara ulei) + o felie de paine neagra

ZIUA 5:

  • Mic dejun: o portocala + 2 felii de paine neagra, unse cu branza de vaci
  • Pranz: salata verde cu ardei, castraveti, mazare fiarta + un ou fiert + un kiwi
  • Gustare: o cana cu ceai verde + un iaurt cu cereale
  • Cina: o farfurie medie cu orez fiert, cu fructe de mare fierte (se poate folosi o lingura de ulei de masline) + o mandarina

ZIUA 6:

  • Mic dejun: o cana cu lapte + cereale
  • Pranz: urzici fierte (se poate folosi putina sare) + 2 felii de paine neagra + 2 felii de branza telemea de oaie + o portocala
  • Gustare: un iaurt cu cereale + o cana cu ceai verde
  • Cina: salata de varza cu rosii + o farfurie cu legume fierte (un morcov, un dovlecel, conopida) + un mar

ZIUA 7:

  • Mic dejun: o cana cu ceai verde + o felie de paine neagra cu unt + 3 ridichi
  • Pranz: salata de castraveti, rosii si morcovi + o farfurie de fasole verde fiarta (se poate folosi putina sare) + 4 linguri de branza de vaci + o portocala
  • Gustare: un iaurt
  • Cina: salata verde cu ridichi si ceapa verde + escalop de soia + un fruct.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta verde diete slabit
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1540 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012920 (s)