News Flash:

Cum sa mancam mai multe legume?

5 Mai 2014
1013 Vizualizari | 0 Comentarii
Desi esti constient ca legumele sunt obligatorii intr-o dieta echilibrata si sanatoasa, au devenit atat de plictisitoare in meniul tau, incat ai inceput sa le ocolesti tot mai mult in preparatele pe care le gatesti. Noi te ajutam sa le strecori mai mult in dieta ta uzuala, cu cateva idei interesante de preparate, care le transforma in ingrediente de care vei deveni, cu siguranta, dependent!

1. Paste
Intrucat au devenit mancarea preferata a tot mai multor persoane, inclusiv copii, pastele reprezinta preparatul-cheie din meniu de care te poti folosi pentru a strecura mai multe legume. Pe langa bucatile de carne si parmezanul care nu lipsesc din aceste retete, arunca in tigaia in care pregatesti sosul si un amestec de legume format din ciuperci, porumb, ardei gras, morcovi, broccoli, spanac etc.

In plus, legumele pot inlocui cu succes produsele fainoase in astfel de retete. Poti transforma dovlecelul, castravetele sau morcovul in paste raw, prin felierea lor subtire.

2. Chipsuri
Esti dependent de chipsuri, pentru ca sunt delicioase si pot fi mancate oriunde, oricand. Intrucat variantele cumparate din cartofi abunda in grasimi nesanatoase si sare, poti incerca sa le inlocuiesti cu chipsuri facute in casa, la cuptor, din legume precum morcovi,sfecla, telina, broccoli. Atat timp cat le feliezi subtire si le asezonezi bine cu condimente, se vor transforma in gustari delicioase.

3. Placinte
Placintele sunt unele dintre cele mai practice si gustoase preparate, intrucat contin straturi numeroase si savuroase de foitaj si pot fi servite atat ca gustari, cat si ca fel principal. Inlocuieste umplutura de carne din placinte cu amestecuri de legume savuroase, asezonate cu numeroase condimente si ierburi aromatice.

4. Sosuri si dressinguri
Daca te-ai saturat sa vezi mereu felii de rosii, castraveti sau bucati de ardei gras ori de ceapa in salate, atunci schimba-le forma si aspectul si adauga-le in sosuri sau dressinguri. Prepara dressinguri de salate din mixarea mai multor legume, dar si sosuri pentru fripturi, din fierberea si pasarea altora.

5. Smoothie-uri
Un alt mod de a diversifica modul in care mananci legume consta in transformarea lor in smoothie-uri savuroase. Alterneaza sucurile naturale din fructe de la micul dejun cu smoothie-uri pe baza de legume si condimente, iar organismul tau va primi portii generoase de vitamine si minerale, pentru a functiona la capacitate maxima in fiecare zi.

sursa: acasa
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

retete legume alimentatie legume
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1645 (s) | 34 queries | Mysql time :0.028600 (s)