News Flash:

Cum sa mananci mai mult spanac

20 Septembrie 2013
980 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca vrei sa te bucuri de toate beneficiile acestui supe-raliment, insa nu prea iti palce gustul lui, poti sa-l incluzi in retete.

Ai o mie de motive pentru care ar trebui sa mananci mai des spanac. Pentru inceput, are putine calorii si o multime de vitamine si minerale. 100 g de spanac verde au doar 23 de calorii, ceea ce il face prietenul celor care tin cure de slabire.

O portie de spanac iti va aduce vitamina A buna pentru intarirea imunitatii si vitamina K, necesara pentru sanatatea oaselor. Este o sursa buna de proteine si calciu, de care ai nevoie intr-o dieta echilibarata, dar si de fibre, care ajuta digestia.

Spanacul este un ajutor important pentru pastrarea imunitatii organismului, pentru lupta cu diverse tipuri de cancer si pentru imbunatatirea sistemului cardio-vascular. De asemenea, contine falvonoizi care neutralizeaza radicalii liberi si proprietati antioxidante care ajuta inima, arterele si venele sa ramana sanatoase.

Lista beneficiilor poate continua, dar credem ca te-am convins deja ca trebuie sa-l consumi, chiar daca nu esti mare fan. Vestea buna este ca il poti strecura in retete astfel incat sa nu-i simti prea mult prezenta.

1. Adauga-l in smoothie-uri
Daca iti plac mai mult fructele decat legumele, poti sa adaugi spanac in smoothie-ul tau din fructe. Nu-i vei simti gustul, dar te vei bucura de beneficiile lui.

2. Presara-l peste paste
Indiferent ce paste pregatesti, poti pune si putin spanac peste ele. Sau, poti pune spanac in sosul cu care le mananci. Te asiguram ca-ti va placea rezultatul.

3. Pune-l in salate
Una din cele mai simple moduri prin care il poti include in alimentatia ta de zi cu zi este sa-l incluzi in salate. Daca il combini cu un alt tip de verdeata, cu branzeturi sau cu nuci, aproape ca nu-ti vei da seama ca este acolo.

4. Adauga-l in omlete
Oua si spanac - o combinatie nemaipomenita! Ambele alimente au niste proprietati importante pentru organism, iar puse laolalta sunt cu atat mai puternice.

5. Pune-l in supe
Marunteste-l si adauga-l in orice supa pe care o prepari. Va avea o textura speciala si asta fara sa i se modifice gustul prea tare.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

proprietati antioxidante
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1648 (s) | 23 queries | Mysql time :0.023314 (s)