News Flash:

Consuma acest aliment la micul dejun si reduci colesterolul rau din sange

28 Septembrie 2017
4697 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6599 RON (+0.0013)
USD: 4.1469 RON (+0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Atunci cand preventia bolilor cardiovasculare devine o prioritate pentru tine, nu uita ca daca mananci cele mai sanatoase alimente la micul dejun, acestea pot sa reduca nivelul colesterolului.
Bolile cardiovasculare pot fi declansate de nivelul mare al colesterolului „rau” sau LDL.
Cu toate acestea, daca vei manca la micul dejun fulgi de ovaz, asa cum recomanda medicii nutritionisti, vei descoperi ca alimentul poate sa reduca colesterolul. Colesterolul este o substanta grasa, cunoscuta si sub numele de lipide, si este vital pentru functionarea normala a organismului.

In timp ce nivelul colesterolului „bun” sau HDL este benefic pentru organism, prea mult colesterol LDL („rau”) poate duce la boli cardiovasculare. Cu toate acestea, studiile au aratat ca anumite alimente pot sa reduca nivelurile „nesanatoase” si periculoase ale colesterolului.
De exemplu, o cercetare publicata in jurnalul „Nutrition Review” a constatat ca un consum regulat de fulgi de ovaz (lasati la inmuiat peste noapte) poate duce la o reducere a nivelului colesterolului, intre 5 si 10%.

Citeste si Doctoria nestiuta din sucul de sfecla. Trebuie sa bei zilnic cate un pahar. Uite de ce

Acest lucru se datoreaza unui tip de fibra solubila pe care o contin fulgii de ovaz (beta-glucanul), care stimuleaza sistemul imunitar si optimizeaza raspunsul imun al corpului in fata bolilor si infectiilor. Mai mult, s-a observat ca fulgii de ovaz ajuta digestia si reduc poftele alimentare.
Un studiu din 2015 a descoperit ca un consum egal cu 40 de grame de fulgi de ovaz, zilnic, a dus la o scadere a profilului lipidic si a profilului glicemic care erau asociate cu scaderea in greutate.
Asa ca nu este de mirare ca fulgii de ovaz lasati la inmuiat peste noapte au devenit cel mai bun mic dejun al momentului.

Cum prepari fulgii de ovaz inmuiati
Micul dejun alcatuit din fulgi de ovaz se face prin lasarea la inmuiat, peste noapte, a fulgilor de ovaz (de obicei, in lapte de vaca sau in alt tip de lapte, precum cel de migdale). Fulgii, o data ce au fost amestecati cu laptele, se lasa la frigider, astfel incat sa poata sa absoarba lichidul.

preluat de pe teo
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

hdl boli cardiovasculare nutrition review beta-glucan migdale
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1853 (s) | 34 queries | Mysql time :0.028011 (s)