News Flash:

Consuma acest aliment la fiecare masa, ca sa ”topesti” 6 kilograme

9 Noiembrie 2018
1057 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta cu grapefruit este un regim alimentar bogat in proteine. Aceasta se concentreaza pe consumul de grapefruit sau suc de grapefruit la fiecare masa. Scopul dietei este pierderea rapida in greutate, in decurs de 12 zile.

Reguli generale
In timpul dietei se poate consuma oricat grapefruit, iar aportul caloric zilnic nu trebuie sa fie mai mare de 1000 de calorii. In prepararea alimentelor poti folosi condimente, sosuri si unt, insa mancarea nu trebuie sa fie nici fierbinte, nici rece, atunci cand o consumi. Intre mesele de proteine si cele de amidon trebuie sa lasi sa treaca minim 4 ore, iar alimentele nu trebuie gatite in vase de aluminiu.

La ce sa te astepti
Dieta cu grapefrut promite rezultate rapide: scapi de aproximativ 6 kilograme in 12 zile – datorita continutului ridicat de enzime de ardere a grasimilor din acest fruct. Astfel, obtii rezultatele dorite fara infometare si fara restrictii alimentare imposibil de tinut, promit adeptii ei.

Argumente pro si contra
Inainte de a tine o dieta trebuie sa tii cont atat de partile bune ale acesteia, cat si de cele mai putin bune. Iata care sunt plusurile si minusurile:

Pro: rezultatele spectaculoase. Cei care vor sa piarda rapid in greutate, mai ales pentru evenimente speciale, au acum un nou aliat. De asemenea, aceasta poate fi inceputul unei cure de lunga durata pentru cele care au de dat jos mai multe kilograme. Un aliment cu aport caloric scazut si plin de nutrienti, cum este grapefrutul, este o alegere inteligenta si sanatoasa nu numai pentru pierderea in greutate, ci si pentru starea de sanatate, in general. Continutul ridicat de vitamina C intareste sistemul imunitar.

Contra: prezenta unor enzime magice de ardere a grasimilor nu este sustinuta de niciun studiu oficial. Dieta in sine este saraca in calorii si in carbohidrati, ceea ce ar duce la pierderea rapida in greutate, temporar, chiar si fara grapefrut. Pierderea a 6 kilograme in 12 zile este nerealista si ar putea include, foarte probabil, pierderea de apa si de muschi si mai putin de grasimi.

Exemplu de meniu
Mic dejun: doua oua fierte tari, doua felii de bacon, 1/2 grapefruit sau 1/2 pahar de suc de grapefrut.
Pranz: salata cu dressing, orice tip de carne, in orice cantitate, si 1/2 grapefruit sau 1/2 pahar de suc de grapefrut.
Cina: orice fel de preparate din carne, salata sau legume rosii si verzi, cafea ori ceai, si 1/2 grapefrut sau 1/2 pahar de suc de grapefrut.
Gustarea de seara: un pahar de lapte degresat.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta rapida
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1714 (s) | 34 queries | Mysql time :0.019225 (s)