News Flash:

Cele mai importante reguli de alimentatie

4 Martie 2013
2179 Vizualizari | 0 Comentarii
Iata cele mai importante reguli de alimentatie corecta:

1. Fructele se consuma numai pe stomacul gol.

2. Micul dejun trebuie sa fie alcatuit numai din fructe, sucuri de fructe sau legume si leguminoase, ca: ardei, rosii, castraveti, ceapa, napi, varza, telina, s.a.

3. La masa de pranz (ora 12) - numai salate sau suc de vegetale.

4. Dupa ora 16 pana la ora 20 se pot consuma si mancarurile mai complicate, dar la masa se va consuma o singura mancare concentrata. (Tot ceea ce nu este crud este concentrat, sau tot ceea ce este gatit este concentrat).

5. Cantitativ, in timpul trecerii spre hrana vie, zilnic este necesar a se consuma 70 % cruditati (fructe, legume, zarzavaturi) si 30% mancaruri concentrate (gatite).

Combinarea corecta a alimentelor este: salate + proteine.

Nu se vor combina proteinele intre ele (carne, peste, branzeturi, oua, lactate).

Legumele gatite se pot combina intre ele: dovlecei, varza, conopida, gulii, fasole veche + legume gatite.

Alimentele cu amidon se pot combina intre ele dupa gust.

Dupa ora 20 nu se mai mananca nimic. Nu se bea apa in timpul mesei si nici o ora dupa masa. Vinul ingreuneaza mult digestia si de aceea trebuie baut pe stomacul gol.

Nu introduceti in stomac alimente peste altele care se afla deja in procesul digestiei.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimentatie corecta mancaruri concentrate procesul digestiei
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1817 (s) | 34 queries | Mysql time :0.032166 (s)