News Flash:

Cele mai bune alimente pentru vegetarieni

9 August 2013
2179 Vizualizari | 0 Comentarii
Cine a zis ca e dificil sa fii vegetarian? Iata cele mai bune alimente pe vegetarieni:
 1. Varza Kale
Aceasta leguma de culoare verde-inchis este plina de vitamine, calciu si fitonutrienti care lupta impotriva cancerului. Fie o consumi cruda, fie o gatesti, te poti baza pe ea ca sa ai un corp sanatos si puternic.

2. Seminte de in
Contin unul din cele mai bogate pachete de nutrienti de pe planeta. Acestea sunt pline de grasimi bune (Omega 3) si protejeaza inima si sistemul circulator. Contin atat fibre solubile, cat si insolubile. De asemenea, sunt pline de fitochimicale, care includ si antioxidanti puternici. Semintele de in sunt si una din cele mai bune surse de lignani, substante care echilibreaza nivelul hormonilor la femei. Tocmai de aceea, semintele de in joaca un rol cheie in lupta contra cancerului la san, a problemelor de fertilitate si a simptomelor pre-menstruale.Pune-le in orice mancare - de la iaurt la omleta, salate si paste.

3. Migdale
Incarcate cu vitamine, grasimi sanatoase si fibre, migdalele sunt perfecte fie ca gustare, fie incorporate in retete: de la fulgi de ovaz, la deserturi si chiar feluri principale de mancare.

4. Avocado
Nu mai are nevoie de nicio prezentare. Este plin de grasimi sanatoase, are mai mult potasiu decat bananele si este plin de vitamine si minerale. Iata si 5 moduri prin care poti sa mananci avocado.

5. Sfecla rosie
Plina de antioxidanti, sfecla protejeaza impotriva cancerului, a bolilor de inima si a inflamatiilor. Dulce in mod natural, plina de fibre si vitamina C, sfecla este o alegere excelenta. Consum-o in salate sau ca garnitura pentru mancarurile tale preferate.

6. Usturoi
In primul rand, contine sulf si te ajuta sa-ti cureti organismul. Contine de asemenea proprietati antibiotice asa ca fii sigur ca iti ajuta corpul in interior. De asemenea, usturoiul este unul din cele mai importante alimente anti-cancer. Oamenii de stiinta pun acest lucru pe seama capacitatii acestuia de a produce hidrogen sulfurat, care previne aparitia cancerului la prostata, la sani si la colon.

7. Ciuperci
Indiferent ce sortiment preferi, fie ca sunt salbatice sau de crescatorie, ciupercile sunt niste inlocuitori excelenti pentru carne.  Sunt pline de nutrienti. In primul rand vitamina D si antioxidanti. Au proteine, putini carbohidrati, zero grasimi si colesterol si o cantitate importanta de fibre.

8. Quinoa
Contine nutrienti importanti, motiv pentru care a fost supranumita "mama tuturor cerealelor". Contine toti aminoacizii esentiali (motiv pentru care este ideala pentru vegetarieni), este o sursa excelenta de magneziu, care relaxeaza vaseke de sange si reduce frecventa migrenelor. De asemenea, te protejeaza impotriva bolilor cardiovasculare. Adaug-o in salate sau foloseste-o in locul orezului. De asemenea, este excelenta in combinatie cu fructele de mare.

9. Afine
Sunt micute, insa beneficiile lor sunt imense. Sunt foarte bogate in polifenoli, antioxidanti care previn bolile cardiovasculare, cancerul si osteoporoza. Consuma-le in salate de fructe, cu fulgi de ovaz sau in iaurt. Poti sa-ti faci si deserturi delicioase: cheesecake cu afine servit in borcanele, Parfait cu fructe de padure.

10. Cartofi
Cartofii sunt o sursa importanta de vitamine si minerale. Un cartof mediu, mancat cu tot cu coaja, contine 27mg de vitamina C (45% din doza zilnica recomandata), 620 mg de potasiu (18% din dzr), o,2 mg vitamina B5 (10% din dzr), plus tiamina, riboflavina, niacina, magneziu, fosfor, fier si zinc.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

varza kale migdale avocado sfecla rosie usturoi ciuperci quinoa afine
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1909 (s) | 23 queries | Mysql time :0.024037 (s)