News Flash:

Ce trebuie sa stii despre bauturi inainte sa le comanzi

16 Iunie 2014
882 Vizualizari | 0 Comentarii
Ca e vorba de sucurile cu care te racoresti la serviciu sau de bauturile pe care le alegi la socializarea de seara, trebuie sa stii ca ele-ti pot da peste cap planul dietetic.

E cam greu sa te limitezi la „apa plata cu lamaie” atunci cand iesi in club sau stai la umbra, pe plaja ori la piscina! Insa trebuie sa stii ceva inainte sa... dai comanda la bar:

1. Carbogazoase
Chiar daca eticheta sucului sustine ca are doar 15-20 de calorii, asta nu inseamna ca e un produs sanatos. Studiile arata ca ele sunt responsabile pentru numarul tot mai mare de cazuri de obezitate. In plus, ele ataca dantura si sistemul osos in principal, asa ca e mai bine sa optam pentru bauturile fara „bule”. Cea mai fericita alternativa sunt insa sucurile naturale, proaspete, preparate de manutele tale, ceaiurile si compoturile de casa.

2. Diet-drinks
Desi iti promit un aport minim sau chiar inexistent in ceea ce priveste caloriile, bauturile fara zahar – dar care sint totusi „drese” cu inlocuitori – pot fi adevarate capcane pentru dieta ta. O echipa de cercetatori arata acum trei ani ca riscul de ingrasare creste cu 41 % la persoanele care consuma cel putin o doza de bautura dietetica pe zi. Pe scurt, chiar daca-ti pacalesti corpul neingerand calorii, creierul va da „dispozitie” ca acestea sa fie sustrase din alte alimente.

3. Un pahar cu vin
Inseamna cam 110 calorii, deci nu e un capat de tara daca nu cumva se afla linga un platou copios cu de toate. Totusi, e bine sa te opresti dupa primul pahar si sa consumi mai rar (in ciuda insistentelor bunicilor!!!), intrucat bauturile inchise de culoare obliga ficatul sa munceasca mai mult pentru a le procesa, ceea ce duce la mahmureala. Si vinul alb ameteste, insa din cauza deshidratarii.

4. O cupa cu sampanie / vin spumant
O cupa are ceva mai multe calorii decat un pahar normal cu vin rosu si se consuma in general... langa ceva (caviar, piscoturi, fructe, etc.). Cat despre puterea ei de a te ameti, ea nu se „datoreaza” numai alcoolului, ci si faptului ca este o bautura carbonatata, ceea ce va favoriza absorbtia alcoolului in organism. Nu face abuz!

5. O bere blonda
Face cam cat trei aripioare pané, adica vreo 125 kilocalorii. Avand in vedere ca este tot un produs alcoolic carbonatat, te pune repede jos. In cazul berii fara alcool... aceasta nu te ameteste, iti solicita rinichii si, conform unor studii, regleaza tiroida si contribuie simtitir la procesul de slabire. Noi n-am recomanda chiar... o cura!

6. Un cocktail
N-a spus nimeni ca nu trebuie sa pui gura deloc pe alcool, din cand in cand te poti rasfata cu un cocktail. Uite, Cosmopolitan contine 12 g zahar si are doar 150 de calorii. Nu uita sa iei o gustare inainte si apoi bea multa apa, altminteri e posibil ca oglinda sa-ti aminteasca de dimineata ca... ai consumat putin alcool.

sursa: cosmopolitan
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

bauturi retete cocktailuri
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1913 (s) | 34 queries | Mysql time :0.039812 (s)