News Flash:

Dieta cu apa calda. Slabesti pana la 18 kilograme

5 Octombrie 2018
6190 Vizualizari | 0 Comentarii

Sunt persoane care au incercat zeci de diete. Din pacate, nu orice dieta este buna pentru oricine, mai ales daca se confrunta cu anumite probleme. Probleme ale stomacului, problemele endocrine, dar varsta pot contribui la insuccesul unei diete. Specialistii recomanda ca inainte de a tine orice dieta sa faci un control de rutina, pentru a vedea daca tu ai voie sa o urmezi. Astfel previi anumite probleme viitoare si te bucuri din plin de centimetrii scazuti, dar si de kilogramele in minus.

O farmacista japoneza care a tinut o dieta cu apa calduta spuna ca a slabit 18 kilograme. Aceasta sustine ca rezultatele incep sa se vada inca din prima zi. Dieta presupune sa mananci o banana la micul dejun si sa bei apa calduta pe tot parcursul zilei. Rezultatele incep sa se vada dupa primele doua saptamani.

Ai voie sa mananci mai mult de o banana la micul dejun, insa evita sa mananci altceva. Daca nu poti consuma banane din diverse motive, poti opta pentru oricare alt fruct, mar, para, grapefruit. Daca simti ca nu te-ai saturat, asteapta 15 minute, dupa care poti manca orice doresti, dar alege mereu portii mici si mancaruri usoare, pentru a nu ingreuna digestia.

Pranzul si cina le poti lua asa cum faci de obicei, ideal ar fi sa fie la ore fixe. Incearca sa eviti, totusi, sa iei cina dupa ora 18.00 si consuma alimente care sa nu fie prajite sau gatite in exces.

La capitolul bauturi, ai voie sa bei ca in timpul zilei sa bei doar apa calduta, cu inghitituri mici. Nu apa rece si nici fierbinte. Apa calduta va stimula digestia. Este binecunoscut faptul ca japonezii consuma mult ceai caldut, asa ca incearca sa bei si apa astfel. Dupa primele 15 ore de dieta, poti lua o gustare dulce, precum o bucatica de ciocolata neagra sau niste biscuiti dietetici. Nu abuza, insa, de cantitate.

Mic dejun: o banana, un grepfrut, o omleta, o ceasca de ceai verde.
Pranz: 2 oua fierte, o salata cu verdeata, morcovi, ceapa, brooccoli si rosii.
Gustare: iaurt, o mana de nuci.
Cina: morcovi sau cartofi fierti sau gatiti fara ulei si piept de pui la gratar.

Combina alimentele inteligent si evita pe cat posibil sa combini carbohidrati cu proteine si cu amidon. Niste piept de pui la gratar si cu niste legume trase la tigaie vor fi mai mult decat suficiente pentru a nu iti mai fi foame pana a doua zi.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1633 (s) | 34 queries | Mysql time :0.019669 (s)