News Flash:

Ce sa NU faci la micul dejun ca sa ai energie toata ziua

26 Martie 2013
2730 Vizualizari | 0 Comentarii
Este prima si cea mai importanta masa a zilei, spun nutritionistii, si totusi multa lume sare peste ea sau nu mananca ce trebuie. Un nutritionist din Statele Unite explica ce greseli se fac de obicei la micul dejun.

Te numeri printre persoanele care evita sa manance micul dejun pe motiv ca li se face foame prea repede? Inseamna ca nu mananci ce trebuie. Keri Gans, o nutritionista din Statele Unite, a facut pentru U.S. News Health lista greselilor pe care le fac de obicei oamenii la prima masa a zilei. Uite care sunt acestea:

1. Nu consumi suficiente proteine. Ca sa nu-ti fie foame pana la urmatoarea masa, e important sa consumi proteine la micul dejun. Din pacate insa, o portie de cereale cu lapte nu-ti acopera toate nevoile. Mananca si un ou pe langa si te vei simti mai bine.

2. Mananci prea putine fibre. Cu cat mananci mai mult zahar, cu atat mai repede se digera mancarea si cu atat mai repede ti se va face foame. O alta solutie in acest caz este sa consumi fibre, care mai si imbunatatesc digestia. Poti pur si simplu sa adaugi niste seminte de chia sau de in in cerealele pe care le mananci de obicei.

3. Nu consumi suficiente grasimi. O masa fara grasimi nu este deloc satioasa si ti se poate face foame dupa numai o ora. Asa ca mananca grasimi sanatoase – iaurt grecesc cu seminte, avocado sau nuci.

4. Mananci prea putin. Chiar daca un fruct este bogat in vitamine si fibre, nu este suficient pentru prima masa a zilei. Aceasta trebuie sa fie consistenta. Nu-ti face griji, vei arde caloriile in timpul zilei. Incearca sa consumi undeva intre 300 si 400 de calorii la micul dejun si te vei simti mult mai bine. Acest sfat este valabil si pentru persoanele aflate la dieta pentru ca le va ajuta sa manance mai putin in timpul zilei.

5. Mananci prea tarziu. Nutritionistii recomanda sa mananci micul dejun in prima ora de la trezire. Atunci iti pui metabolismul la treaba si iti faci plinul de energie si nutrienti pentru prima parte a zilei.

sursa: foodstory

Pregateste un mic dejun cu oua si prosciutto.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

micul dejun keri gans
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1782 (s) | 23 queries | Mysql time :0.025301 (s)