News Flash:

Ce sa mananci ca sa te saturi

22 Februarie 2012
2598 Vizualizari | 0 Comentarii
Oua
Mancarea da batai de cap oricarei persoane, intrucat reprezinta principalul motiv de ingrasare. Dupa o zi de munca in care nu ai avut timp sa gusti mai nimic, ajungi acasa si vrei sa devorezi parca intreg frigiderul.

Daca nu ai timp sa mananci de multe ori pe zi, macar incearca sa consumi feluri de mancare ce iti mentin senzatia de satietate pentru cat mai mult timp. Iata cateva exemple de astfel de alimente, conform Men's Health:

Iaurt degresat si branza slaba

Iaurtul degresat, la fel ca si branza slaba, reprezinta o buna sursa de proteine, cu putine calorii. Evita-l pe cel in care a fost adaugat zahar sau alte elemente artficiale.

Ouale

Ouale sunt extrem de versatile, putand fi fierte, prajite, facute omleta si amestecate cu diverse alte alimente sanatoase. Sunt o buna sursa de proteine.

Supa cu taitei


Taiteii trebuie sa fie din produs integral, astfel incat mancarea sa fie un deliciu si un prilej de sanatate in acelasi timp. In afara de asta, supa mai contine si legume, ceea ce inseamna ca este plina de proteine.


Carnea slaba

Proteinele reprezinta cel mai satios macronutrient, mult mai important din acest punct de vedere decat carbohidratii ori grasimile.

Mazarea

O mancare de mazare nu doar ca iti aduce aminte de copilarie, dar este si slaba in grasimi, contine carbohidrati, dar mai ales proteine si fibre.

Tonul

Tonul, fie el conservat sau proaspat, este foarte bogat in proteine, ceea ce inseamna in mod clar ca te va ajuta sa iti mentii senzatia de satietate pentru mai mult timp.

Cartofi cu coaja

Cartofii sunt plini de amidon, care este absorbit si digerat mai incet decat restul tipurilor de zahar simplu. Atunci cand sunt fierti absorb destul de multa apa, ceea ce-i face sa fie satiosi. Daca le lasi si coaja vor avea un continut mai ridicat de fibre. Daca ii cureti foarte bine n-ar trebui sa fie o problema daca ca ii gatesti integral.

Fasolea

Orice tip de fasole are multe proteine si putine grasmi si zahar. Nici fibrele nu lipsesc, durand ceva timp pana cand acest fel de mancare este digerat de organism, astfel ca ti se va face foame destul de tarziu.

Fructe si legume proaspete

Fructele si legumele sunt o sursa de hrana slaba in grasimi saturate si au foarte multe fibre si vitamine. De la piersici pana la banane, rosii, pepeni si multe altele, poti beneficia de o gama extrem de variata de gusturi si elemente nutritive cat cuprinde.

Orez salbatic fiert

Orezul salbatic este bogat in fibre si atunci cand este fiert are putine grasimi.

sursa: ziare.com
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

Mazare
ouale carnea slaba mazarea tonul fasolea
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1665 (s) | 23 queries | Mysql time :0.024287 (s)