News Flash:

Ce sa mananci ca sa pacalesti foamea

6 Noiembrie 2012
2973 Vizualizari | 0 Comentarii
Oul este o combinatie nutritionala cu efect de satietate, prin alaturarea dintre proteine si lipide. Consumate la micul dejun, ouale ofera energie si mentin senzatia de satietate pentru trei-patru ore.

Nucile, fisticul sau migdalele au grasimi bune, fibre si proteine. Pe post de gustare, fructele oleaginoase mentin senzatia de satietate pentru mai mult timp. Si nu este nevoie de o cantitate mare ca sa te saturi.

De asemenea, merele au un continut ridicat de fibre si controleaza pofta de mancare din timpul zilei, dar si kilogramele, spun nutritionistii. La randul lor, perele sunt dulci si satisfac pentru mai mult timp nevoia de dulce a ,,creierului", iar zaharurile din continut se absorb lent. Si avocado se numara printre fructele ,,satioase", deoarece contin grasimi bune si fibre vegetale.

Daca vrei ca senzatia de foame sa nu revina imediat dupa ce ai servit micul dejun, fulgii de ovaz sunt alegerea cea mai buna. Serviti alaturi de iaurt sau de lapte, fulgii sunt o sursa importanta de proteine si fibre care usureaza digestia, dar care mentine senzatia de satietate pentru trei-patru ore. Spre deosebire de alte produse de panificatie, fulgii de ovaz sunt mult mai sanatosi si satiosi, scrie click.ro.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

nucile fisticul avocado fibre vegetale iaurt lapte retete culinare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1908 (s) | 23 queries | Mysql time :0.026823 (s)