News Flash:

Ce sa mananci ca sa ai unghiile cat mai frumoase

20 Martie 2017
2031 Vizualizari | 0 Comentarii
Stiati ca morcovii, pe langa faptul ca va ajuta sa aveti un bronz perfect, sunt buni pentru piele deoarece o hranesc si o repara? Morcovii ajuta si la cresterea si regenerarea parului.
 
Legume verzi
Legumele precum spanacul, varza, napii sau altele, sunt surse importante de vitamina A, B, C si zinc. Acestia sunt nutrientii necesari pentru piele, pentru regenerarea si mentinerea sanatatii epidermei, dar si pentru par si unghii. Iar vestea buna este ca avem o multitudine de legume delicioase de unde putem alege.

Boabe
Sunt bogate in fier, biotina si proteine. Va recomandam sa introduceti in dieta boabele de fasole rosie si de linte. Astfel de legume sunt esentiale pentru un par si unghii puternice, continutul lor de biotina ajutand la cresterea si regenerarea lor.

Citeste si Cele mai sanatoase alimente pentru piele, par si oase

Cereale integrale
Ovazul, graul, orezul integral si varza de Bruxelles contin multi antioxidanti care lupta cu radicalii liberi, ce au efect daunator la nivel de piele si par. Cerealele integrale contin siliciu, un mineral care ne ajuta sa avem un par puternic si sanatos.

Nuci
Nucile braziliene sunt cele mai bune. Dar, daca nu gasiti asa ceva in magazine, nu-i nimic, orice fel de nuci sunt bune. Ele sunt bogate in seleniu, mineral care ne ajuta sa avem un scalp sanatos (luati aminte daca aveti probleme cu matreata). In plus, este si un antioxidant care ajuta sistemul imunitar si previne cancerul de piele. Nucile sunt o sursa de acizi grasi Omega-3, care ne ajuta sa avem un par sanatos si lucios.

Patrunjel
Aceasta planta aromatica se foloseste in multe retete, datorita aromei sale. Este o sursa importanta de calciu, potasiu si magneziu. Are o misiune extrem de importanta: mentine sanatatea vaselor de sange (mai ales cele capilare). Va va face sa aveti o piele radianta de sanatate. Puteti sa si beti suc de patrunjel (cateva fire de patrunjel, doua cani cu apa si zeama de la o lamaie) pe stomacul gol, de-a lungul unei zile.

Citeste si Ce sa mancam in loc de carne in timpul postului

Morcovi
Sunt bogati in vitamina A si antioxidanti. De aceea vi-i recomandam pentru par, ajuta la cresterea si regenerarea lui, dar si pentru piele, impiedicand imbatranirea ei prematura. Rolul morcovilor este de a hrani si a repara. Daca beti suc de morcovi in fiecare zi, veti vedea rezultatele in cateva saptamani.

Castraveti
Sucul de castraveti are dublu efect pentru par: il ajuta sa creasca si previne caderea lui, datorita continutului de sulf si siliciu. Daca il combinati cu sucul de morcovi sau de telina, veti vedea o imbunatatire considerabila la nivel celular.

Alfalfa (lucerna)
Este bogata in potasiu, calciu, fosfor, enzime si clorofila. Se poate combina cel mai bine cu morcovi (de exemplu, dati pe razatoare, in salata). Alfalfa este buna pentru par si piele, imbunatateste regenerarea celulara si elimina toxinele si grasimile care afecteaza sanatatea cuticulelor.
 
sursa: floaredetei

suc morcovi morcovi par regim alimentar
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1783 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018407 (s)