News Flash:

Ce sa mananci ca sa ai un corp frumos

18 Iulie 2013
3757 Vizualizari | 0 Comentarii
Orice femeie isi doreste sa aiba un corp frumos, pe care sa-l etaleze fie la plaja, fie la piscina, insa ca sa obtii trupul pe care ti-l doresti, pe langa sport ai nevoie de o alimentatie potrivita. Spre exemplu, vara este sezonul in care trebuie sa consumi cat mai multe alimente sarace in calorii, racoritoare, cu un continut ridicat de apa si nutrimente esentiale pentru organism.
Iata ce alimente trebuie sa consumi in aceasta vara:

Porumb copt
Un aliment bogat in fibre si cu un continut scazut de calorii este porumbul copt, pe care il poti consuma fie cu sare, fie cu unt, dar nu trebuie sa exagerezi. De asemenea, il poti include si in salate. Porumbul copt te va ajuta sa-ti potolesti pofta de mancare, conferindu-ti senzatia de satietate.

Pepene verde
Pepenele verde trebuie sa fie nelipsit din alimentatia ta zilnica deoarece are un continut ridicat de apa, care te va ajuta sa te hidratezi dupa o zi petrecuta la soare. In plus, poti opta sa mananci pepene verde ori de cate ori simti nevoie sa consumi dulciuri. Peste 90% din compozitia unui pepene verde este apa, ceea ce inseamna ca este foarte sarac in calorii. In plus, poate fi aliatul perfect in prevenirea cancerului.

Ceai rece
In sezonul de vara renunta la bauturile carbogazoase si alege sa consumi ceai rece, care nu are calorii, este bogat in antioxidanti si te poate ajuta sa slabesti. Ca sa profiti din plin de beneficiile oferite de ceai este recomandat sa ti-l pregatesti acasa si sa nu adaugi zahar sau alti indulcitori. Alege sa te racoresti in aceasta vara cu ceai verde sau negru.

Salata de fructe
Vara este perioada in care sunt disponibile pe piata o multime de fructe. Mentine-te in forma cu o salata de fructe de padure, la care poti aduga si capsune. Prepara-ti in fiecare zi o salata din fructele tale preferate si ofera-i organismului tau continutul necesar de antioxidanti si vitamine, dar si fibre.

Frigarui
Frigaruile sunt ideale pentru a le consuma in aceasta vara pentru ca au un continut scazut de calorii, grasimi si carbohidrati, dar sunt bogate in proteine. Potoleste-ti foamea cu frigarui delicioase facute din pui, ciuperci, ceapa, castraveti sau morcovi. Este recomandat ca atunci cand ti le prepari sa optezi pentru carne de pui sau curcan, la care poti adauga legumele preferate.

Dovlecei
Fie ca sunt pregatiti pe grill, la cuptor sau pe gratar, dovleceii sunt ideali pentru a-i consuma in aceasta vara. O singura felie de dovlecel contine 20 de calorii, 0 g grasimi si colesterol. 100 de g de dovlecel consumate pe zi reprezinta 35% din cantitatea de vitamina C recomadata pe zi.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

corp frumos porumb copt pepene verde ceai rece frigarui dovlecei
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1868 (s) | 34 queries | Mysql time :0.030376 (s)