News Flash:

Ce poti manca daca esti la dieta

10 Ianuarie 2013
5063 Vizualizari | 0 Comentarii
Asa cum micul dejun iti da energia de care ai nevoie dimineata, pranzul e la fel de important pentru energia din a doua parte a zilei. Daca inveti sa il pregatesti corect te va tine departe de tentatiile dulci sau grase.
 
Dar atunci cand tii dieta si vrei sa scapi de kilograme, fiecare masa si caloriei conteaza. Chiar si asa poti sa iti alegi o masa satioasa daca tii cont de cele 3 ingrediente importante pe care trebuie sa le contina. Tine minte ca aceasta reteta se aplica si in cazul meselor de acasa, dar si celor luate in oras.
 
1. Legume: Acestea trebuie sa fie cea mai importanta parte din portia de mancare pe care o consumi la pranz. Nu numai ca iti asigura o doza importanta de nutrienti (vitamine si minerale esentiale), dar iti vor da si fibrele de care ai nevoie in dieta. Fibrele sunt importante pentru ca tin foamea departe pentru mai multe ore si pentru ca, spun studiile, ajuta in pierderea in greutate.
 
2. Proteine slabe: Cine zice ca nu ai voie sa mananci proteine atunci cand esti la dieta? Secretul e sa stii pe care sa le alegi. Un pranz bun trebuie sa contina proteine de calitate: tofu, carne de pui, peste, fasole. Iti vor tine de foame mult mai mult timp in comparatie cu grasimile sau carbohidratii. Asa ca, in loc sa mananci salata cu o felie de focaccia, mai bine pune langa ea o bucata de peste la gratar.
 
3. Paine din cereale integrale: Painea sau alte produse de panificatie nu sunt nici ele complet interzise in diete. Daca mananci paine din faina integrala in loc de paine alba vei putea sa scapi de senzatia de “balon umflat” dupa masa, dar si sa iti reduci masa de grasime din corp. Un studiu publicat in Journal of Nutrition (SUA) arata ca persoanele care consuma 3 portii de cereale integrale pe zi au cu 2.4% mai putina grasime decat cei care nu mananca deloc.Tinta ta trebuie sa fie cele 3 portii pe zi, iar printr-o portie intelegem o felie de paine integrala. O poti inlocui si cu ovaz, bulgur, quinoa sau orez brun.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

micul dejun masa satioasa legume proteine slabe ovaz bulgur quinoa
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2043 (s) | 23 queries | Mysql time :0.036722 (s)