News Flash:

Ce nu trebuie sa-ti lipseasca din camara!

20 August 2013
2692 Vizualizari | 0 Comentarii
Vrei sa te bucuri si la iarna de fructe si legume pline de vitamine? Ai mai multe moduri prin care le poti conserva. Iata ce-ti recomanda specialistii de la “Ce se intampla, Doctore?

Muraturi
Daca iti pregatesti muraturi pentru iarna, opteaza pentru retetele pe baza de apa si sare. Se pune o lingura rasa de sare la un litru de apa. In felul acesta vei avea o portie sanatoasa de probiotice, bacterii esentiale pentru tractul gastro-intestinal.

Fructe uscate
Pentru sezonul rece deshidrateaza legume si fructe si consuma-le pe post de gustari. Usuca rosii la soare, apoi conserva-le in pungi de hartie sau in ulei. Ai astfel la indemana delicatese accesibile. Si gemurile sunt sanatoase. Se prepara doar cu fructe in coaja, cu zahar brut sau melasa si zeama unei lamai.

Suc de rosii
Nu uita nici de sucul de rosii. Se conserva cu 0.5% sare. Substantele active din rosii devin mai puternice prin fierbere. Este singurul produs procesat mai valoros decat leguma proaspata.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

muraturi fructe uscate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1680 (s) | 34 queries | Mysql time :0.029717 (s)