News Flash:

Ce greseli de alimentatie faci daca esti vegetarian

30 Iulie 2013
1334 Vizualizari | 0 Comentarii
Sa fii vegetarian nu este doar un trend sau un moft. Acest stil de alimentatie cere o documentare corecta si o alimentatie bogata.

Beneficiile sanatatii asociate cu un stil de viata vegetarian echilibrat si sanatos sunt incontestabile. Nenumaratele studii au aratat ca o dieta vegetariana bine planificata este asociata unui risc scazut de obezitate, boli de inima, diabet si cu o speranta mai mare de viata.

Tocmai de aceea, oamenii asociaza in mod automat un stil de viata vegetarian cu sanatatea, eliminarea carnii din alimentatie poate fi chiar periculoasa daca nu este inlocuita cu multe fructe, legume, fasole, soia si alte alimente nutritive. Iata ce greseli poti face atunci cand vrei sa devii vegetarian:

Iti iei informatiile despre dieta din sursa care nu sunt tocmai de incredere
Daca te decizi sa devii vegetarian dupa ce ai citit intr-o revista ca vedeta ta preferata este vegetariana, nu este deloc bine. Sigur ca vedeta este foarte slaba si pare sanatoasa, dar asta nu inseamna ca ea isi ia nutrientii potriviti de care are nevoie organismul pentru o functionare corecta. Deficientele de vitamine apar atunci cand regimul este saracacios. Un studiu recent aratat ca vegetarienii sufera des de deficienta de vitamina B12.

Esti un iubitor al chipsurilor
Cei care elimina carnea, dar o inlocuiesc cu chipsuri, covrigei si prajituri isi pun sanatatea in mare pericol. Acestea trebuie inlocuite cu alte alimente bogate in nutrienti ca morcovii, unutul de arahide, popcornul, batoane crocante cu humus, sau migdale cu stafide.

Dieta ta arata la fel in fiecare zi
Daca mananci acelasi lucruri in fiecare zi, inseamna ca pierzi multe vitamine, minerale si grasimi necesare corpului tau. Incerca ca obtii proteinele adecvate din nuci, seminte, legume, tofu, vitamina B12 din cereale, lapte de soia sau
peste, iar vitamina D din suplimente.

Traiesti intr-un balon de proteine
Exista doua conceptii gresite cand vine vorba de proteine. Prima, ca poti sa iei adevaratele proteine doar din carne si a doua, ca ai nevoie de foarte multe proteine ca sa ramai sanatos. Nu e chiar asa. Poti sa-ti iei proteinele din linte, lapte de soia, unt de arahide, boabe de fasole rosie sau neagra, naut sau mazare. Cat despre cantitati, nu exagera.

Crezi ca esti imun la bacteriile din mancare
In timp ce multi indivizi adopta un regim vegetarian pentru sanatate, altii il adopta dupa ce au petrecut mai multe nopti pe toaleta. Din pacate, un regim vegetarian nu elimina expunerea la bacteriile suparatoare din mancare.
 
sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

regim vegetarian
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1939 (s) | 34 queries | Mysql time :0.030357 (s)