News Flash:

Ce e bine sa mancam in iunie

6 Iunie 2013
1993 Vizualizari | 0 Comentarii
A venit si vremea celor mai colorate, dulci si suculente alimente ale anului. Vara inseamna prospetime, vitamine si multe energie, dar asta doar daca te bucuri de bunatatile de sezon. Iata cu ce trebuie sa-ti rasfeti papilele gustative in aceasta luna.

Pregateste-te pentru sezonul cald asa cum trebuie. HuffingtonPost a facut lista alimentelor care trebuie consumate in luna iulie pentru un organism sanatos. Iata care sunt acestea:

1. Cirese
Acum e momentul lor. Proaspete si gustoase, pline de antioxidanti si slabe in calorii, ciresele nu trebuie sa lipseasca din alimentatia ta zilnica. Sunt excelente pentru digestie, iti protejeaza inima, iti imbunatatesc somnul si iti fac plinul de vitamina C. Le poti consuma fie simplu, ca gustare, iti poti face sucuri sau le poti pune in cerealele de la micul dejun. Incearca si 6 retete de vara cu cirese.

2. Castraveti
Cu un procent de 96% apa, castravetii sunt printre cele mai hidratante alimente, iar asta ii face ideali pentru inceputul de vara. Beneficiile lor nu se opresc insa aici: acestia sunt bogati in vitaminele A, C si K, magneziu si potasiu, toate astea cu foarte putine calorii. Adauga castraveti in salate, in sandvisuri, chiar si iaurt sau transforma-i intr-o supa delicioasa de vara.

3. Bame
Desi nu este una din cele mai populare alimente, bama este o planta leguminoasa foarte apreciata in gastronomie. Fructul ei, de culoare verde, acoperit cu perisori si plin de seminte, este o sursa foarte buna de fibre, vitaminele A, B6, C si K, la care se adauga calciu si magneziu. In Siria, Egipt, Grecia, Iran, Irak, Iordania, Liban, Turcia si Yemen bamele sunt folosite mai ales pentru prepararea unor supe groase cu alte legume si cu carne. Mai sunt folosite in bucatariile indiana, braziliana si caraibeana.

4. Prune
Rude cu piersicile si cu ciresele, prunele sunt si ele pline de vitaminele A, C si K, la care se adauga fibre. Acestea ofera beneficii asupra sistemului cardiovascular, asupra creierului si a inimii. Sunt foarte usor de consumat: fie crude, fie in retete.

5. Papaya
Chiar daca o gasim pe rafturile supermarketurilor pe toata durata anului, acest fruct exotic este acum in sezon. Plin de vitamine, un fruct de marime medie contine aproape 70% din doza zilnica recomandata de vitamina A si vitamina C. Este, de asemenea, o sursa foarte buna de fibre, potasiu si antioxidanti. Adaug-o in salate, te vei bucura de un gust surprinzator de fresh.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

huffingtonpost cirese castraveti bame prune papaya fruct exotic
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1598 (s) | 34 queries | Mysql time :0.030534 (s)