News Flash:

Ce alimente nu trebuie sa-ti lipseasca atunci cand esti la detoxifiere

23 Octombrie 2018
706 Vizualizari | 0 Comentarii

Detoxifierea nu inseamna sa mancam mai putin, nu trebuie ca in aceasta perioada sa ne infometam. Cura de detoxifiere este mai mult decat necesara, in conditiile in care organismul nostru face un mare efort pentru a elimina toxinele si reziduurile din organism, dar  ea nu trebuie sa dureze insa mai mult de o saptamana.

Dieta de detoxifiere presupune un regim pe baza de fructe si legume. Exista cateva trucuri naturiste care ne pot ajuta sa scapam de efectele nesanatoase ale exceselor alimentare si de kilogramele in plus. Ficatul este cel caruia ii revine rolul de a elimina toxinele, iar oboseala este semnul ca organismul nu mai poate face acest lucru in mod eficient. Primul lucru in acest caz este de a reduce toxinele.  Alcoolul, medicamentele, produsele rezultate in urma proceselor metabolice si a digestiei, bacteriile, sunt numai cateva dintre ele.

Stimuland metabolismul, combatand radicalii liberi, reducand retentia hidrica, imbunatind oxigenarea tesuturilor si circulatia sanguina  revitalizam celulele. Atunci cand organismul este plin de toxine (4-5 kg pe an) suntem expusi la extrem de multe boli. Detoxifierea da energie si vitalitate sexuala, faciliteaza digestia, creste capacitatea de concentrare si imbunatateste memoria. Detoxifierea nu inseamna sa mancam mai putin, ci altceva. Trebuie, in primul rand, sa  eliminam grasimile, in special cele de origine animala, dar si  alcoolul, cafeaua, tutunul, medicamentele, alimentele procesate si rafinate.

Acestea trebuie inlocuite cu alimente ecologice, neprocesate, fructe si legume proaspete. Se recomanda doi litri de apa zilnic si ceaiuri detoxifiante. Iaurtul este, de asemenea, important intr-o cura de dezintoxicare. Uleiul de masline extra-virgin reduce nivelul colesterolului si al trigliceridelor din sange, rosiile protejeaza vasele sanguine si sistemul imunitar, fibrele din vegetale faciliteaza functionarea intestinelor si incetinesc absorbtia grasimilor si zaharurilor.

Fructele si legumele proaspete, crude si uscate, painea din faina integrala, cerealele, ovazul, orezul brun si biscuitii din faina integrala sunt cele mai bune surse de fibre.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3490 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013665 (s)