News Flash:

Care este, de fapt, adevarul despre halva si ce se intampla atunci cand o consumi

7 August 2017
3662 Vizualizari | 0 Comentarii
Termenul Halva provine din limba araba (Halwa) si este folosit pentru a descrie doua tipuri de deserturi:
Pe baza de faina: Acest tip de halva este usor gelatinoasa si este facuta din faina de cereale, de obicei gris. Ingredientele principale sunt uleiul, faina, zaharul.
Pe baza de unt si nuci: Acest tip de halva este sfaramicioasa si, de obicei, facute din Tahini (pasta de susan) sau alte tipuri de unt de nuca, cum ar fi untul din seminte de floarea-soarelui. Ingredientele principale sunt untul de nuca si zaharul.

Ce ne spune specialistul despre halva:
Specialistul mai sustine ca halvaua are, pe de alta parte, si beneficii pentru sanatate: „Consumata rational, are efecte depurative, antioxidante, tonice si remineralizante. De altfel, un alt atuu il are si in tulburarile de memorie, prin continutul crescut de lecitina. Pana la urma, foarte importanta e provenienta produsului si continutul in seminte de susan, dar recomandarea de baza este si ramane consumul limitat de halva zilnic. Excesul se poate transforma intr-o veritabila bomba calorica.
Daca mananci halva goala pana la 30 grame pe zi, nu se depune, dar in combinatie cu painea, se depune tot”!
Pentru a avea efecte benefice pentru organism, halvaua trebuie consumata in cantitati mici, maxim 30 de grame pe zi, deoarece dezavantajele sunt destule.

preluat de pe sanatatea
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

halva halwa tahini efecte depurative bomba calorica
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1587 (s) | 23 queries | Mysql time :0.016047 (s)