News Flash:

Asta chiar NU stiam! Cine nu are voie sa manance banane sub nici o forma

13 Martie 2017
87647 Vizualizari | 0 Comentarii
Banana este un fruct bogat in calorii (90 de calorii la 100 grame), dar cu un nivel foarte scazut de grasimi. Fructul contine cantitati mari de antioxidanti, minerale si vitamine.
Pulpa de banana are o compozitie moale, usor de digerat, cu zaharuri simple, cum ar fi fructoza si zaharoza care atunci cand sunt consumate incarca rezervorul cu energie al intregului organism si ne revitalizeaza instantaneu, asadar, datorita acestor calitati, bananele sunt folosite de sportivi pentru a obtine energie instantanee si ca supliment alimentar in plan de tratament pentru copii subponderali.

Fructul contine o cantitate mare de fibre solubile (7% din DZR per 100 g), care ajuta la miscarile intestinale normale, reducand, astfel, probleme de constipatie.
Acesta contine multe substante benefice pentru sanatate, cum ar fi flavonoizi poli-fenolici, antioxidanti, cum ar fi luteina, zeaxantina, beta si alfa caroten, dar in cantitati mici. Acesti compusi ajuta organismul actionand ca necrofagi de protectie impotriva oxigen-derivatilor ai radicalilor liberi si speciilor reactive ale oxigenului (SRO), care joaca un rol important in procesul de imbatranire si procesele de evolutie ale diferitelor boli.

Daca sunt recomandate cardiacilor datorita continutului bogat in potasiu, bananele nu le sunt indicate celor cu probleme renale. Mai mult, avand din belsug carbohidrati, bananele nu sunt bune nici pentru diabetici. Nu sunt cu totul interzise, dar ar fi bine ca persoanele cu glicemie mare sa le onsume cat mai rar.

sursa: sanatatea
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

banana antioxidanti fructoza zaharoza fibre solubile sanatate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1463 (s) | 29 queries | Mysql time :0.025762 (s)