News Flash:

Alimente pe care sa nu le mai mananci niciodata!

2 Iulie 2014
1602 Vizualizari | 0 Comentarii
Dumanii alimentatiei sanatoase sunt multi, insa astazi vom discuta despre 5 dintre ei, cei pe care ii consider des intalniti in dieta obisnuita a majoritatii oamenilor. Iata de ce sa ii evitam:

1. Cartofii prajiti
Principalul motiv pentru care cartofii prajiti sunt daunatori este ca sunt prajiti in ulei, de cele mai multe ori in cantitati foarte mari. Nivelul crescut de grasime, precumm si substantele care se formeaza in timpul prajirii la temperaturi foarte ridicate, ii face foarte periculori pentru sanatatea noastra. Alegeti cartofii copti, fierti sau piure.

2. Sucurile carbogazoase
Unul dintre pricipalii factori declansatori ai obezitatii, sucurile carbogazoase sunt foarte daunatoare organizsmului uman. Stiati ca gustul dulce care ne atrage de multe ori la o sticla de suc de doi litri este dat de echivalentul a 35 de linguri de zahar? In plus, s-a demonstrat recent ca un consum constant de astfel de bauturi are, asupra ficatului, efecte similare consumului de bauturi alcoolice in exces. Substantele continute de bauturile carbogazoase favorizeaza si aparitia pietrelor la rinichi.

3. Gogosi
O combinatie periculoasa de zahar, faina alba si grasime pentru prajire. Gogosile sunt unii dintre cei mai mari dusmani ai sanatatii noastre si trebuie evitate cat mai mult, cu atat mai mult cu cat majoritatea retetelor vin la pachet si cu arome, glazura sau crema.

4. Hot Dog si bacon prajit
Cremvustii, baconul si prdusele similare contin nitrat de sodiu si gatite la temperaturi ridicate formeaza substante cancerigene. Conservantii care au la baza nitrati au fost strans legati de cercetatori cu cancerul pancreatic, leucemie si tumori cerebrale. Incercati sa verificati pe etichetele oricarui produs din carne, lista de ingrediente si sa evitati astfel de substante.

5. Cerealele pentru micul dejun
Desi sunt promovate ca fiind sanatoase, pline de vitamine si fibre, majoritatea cerealelor care se gasesc pe piata, destinate micului dejun, au cantati mari de zahar, sare si conservanti. Cel mai bine este sa verificati sursele si sa faceti propriile combinatii. Puteti gasi cereale, fulgi de ovaz, seminte, stafide si fructe uscate separat, pe care sa le combinati ulterior dupa gust.

sursa: oanacuzino
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sfaturi culinare sanatate alimentatie sanatoasa
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1899 (s) | 34 queries | Mysql time :0.027753 (s)