News Flash:

Alimente bogate in grasimi saturate. Nu doar untul trebuie evitat!!!

15 Iulie 2014
1158 Vizualizari | 0 Comentarii
In ultimii ani, untul a fost pus la colt de catre expertii in nutritie, care l-au facut vinovat de toate problemele de nutritie ale americanilor. Acum insa, acestia si-au dat seama ca nu grasimile sunt de vina pentru obezitate si diabet, ci zaharul si mancarurile procesate. Iar revista TIME l-a pus pe coperta si l-a readus in lumina reflectoarelor.

Un cubulet de 2,5 cm patrati de unt contine 2,6g de grasimi saturate. O cantitate foarte mica in comparatie cu alte alimente, pe care nutritionistii le recomanda cu incredere.

Lapte degresat
Surprinzator, dar si o cana de lapte cu 2% grasimi contine 3 grame de grasimi saturate, ceea ce este destul de mult.

Ulei de cocos
Are o multime de beneficii pentru sanatate si este recomandat de catre nutritionisti. Cu toate acestea, uleiul de cocos este foarte gras. Doar o lingura de ulei de cocos contine 11,8 grame de grasimi saturate.

Ciocolata neagra
Da, este foarte sanatoasa. Dar chiar si 28g de ciocolata neagra contin 6 grame de grasimi saturate.

Branza de capra
Este una din cele mai trendy branze ale momentului, marketata ca o alegere sanatoasa si buna pentru silueta. Insa continutul sau de grasimi nu este deloc neglijabil. 28g de branza de capra contin aproape 6 grame de grasimi saturate.

Unt de arahide
Este delicios, iar nutritionistii il recomanda pentru continutul bogat in proteine, fier, fibre si potasiu. Insa doua linguri de unt de arahide contin 3,4 grame de grasimi saturate. Si sa fim seriosi: cine mananca doar doua linguri?

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grasimi saturate alimente grasimi alimente nocive
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1648 (s) | 34 queries | Mysql time :0.028070 (s)