News Flash:

Alimentatie pentru un par sanatos

22 Iulie 2013
1636 Vizualizari | 0 Comentarii
Un par frumos, sanatos, plin de vitalitate poate fi accesoriul cel mai de pret al unei femei, motiv pentru care este important sa-i acorzi atentie. Pe langa trucurile pe care le folosesti cu rigurozitate, trebuie sa fii constienta ca si alimentatia este un factor care influenteaza sanatatea parului tau.
 
Ce alimente sa consumi ca sa ai par frumos si stralucitor

Parul, mai exact 90% structura acestuia, este alcatuit din proteine, fiind necesare in procesul de crestere. Aceste nutrimente sunt obtinute din alimentatie, ceea ce inseamna ca o dieta echilibrata te va ajuta sa ai un par sanatos si puternic.

Betacarotenul este un antioxidant care  ajuta la sintetizarea proteinelor, iar in cazul parului ii confera vitalitate si stralucire. Betacarotenul favorizeaza cresterea si previne caderea parului. Se gaseste in fructe si legume de culoare portocalie.

Vitamina A te ajuta sa mentii structura firului de par sanatoasa. Se regaseste in legume de culoare portocalie precum morcovi, dovleci sau cartofi dulci, dar si din alte legume precum broccoli.

Vitamina B hraneste foliculii de par, favorizand cresterea parului, dar in acelasi timp previne si deteriorarea acestuia. Consuma carne, oua, legume, nuci, conpida si ofera-i parului tau cantitatea de vitamina B necesara.

Vitamina C ajuta la absorbtia fierului, mentine vasele sanguine sanatoase, previne deteriorarea parului si favorizeaza cresterea parului. O gasesti in citrice (portocale, lamai, lime, pomelo sau mandarine), dar si in capsuni si pepene.

Vitamina E contine antioxidanti care ajuta la repararea celulelor, faciliteaza sinteza proteinelor si favorizeaza cresterea parului. O poti obtine consumand legume verzi, nuci, ulei de masline, avocado si cereale.

Vitamina K favorizeaza cresterea parului si este prezenta in peste, oua, lactate,legume verzi, varza, ovaz.

Acidul linoleic se gaseste in uleiul de floarea-soarelui, dar si de soia si este indicat sa-l incluzi in dieta ta pentru a-ti mentine parul stralucitor si sanatos.

Ca sa ai un par frumos si sanatos opteaza pentru o alimentatie echilibrata, dar in acelasi timp foloseste si produse de ingrije a parului potrivite pentru tipul tau de par. In cazul in care folosesti placa pentru intins parul sau ondulator, nu uita de produsele pentru protectie térmica, care vor impiedica deteriorarea parului.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

par frumos betacarotenul vitamina a vitamina b vitamina c vitamina e
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1690 (s) | 34 queries | Mysql time :0.029850 (s)