News Flash:

3 idei de mic dejun rapid si plin de fibre

20 August 2013
4333 Vizualizari | 0 Comentarii
Fibrele sunt foarte importante pentru micul dejun - iti dau senzatia de satietate, accelereaza metabolismul si, pe termen lung. te ajuta sa-ti mentii greutatea. Asa ca, in loc sa consumi zahar, grasimi sau calorii la prima ora, iata ce trebuie sa mananci.

1. Smoothie cu unt de migdale
Untul de migdale are cu 25% mai multe fibre decat untul de arahide, asa ca inlocuieste arahidele cu migdalele pentru un mic dejun mai bogat in fibre. Iti recomandam sa amesteci intr-un blender 1 banana medie, cu lapte de soia si unt de migdale. Rezultatul este delicios.

2. Toast cu avocado
Un avocado cremos este o sursa excelenta de fibre - contine aproximativ 12 grame. Daca il combini cu paine integrala, care la randul ei este bogata in fibre, te bucuri de un mic dejun perfect.

3. Budinca de chia
O lingurita de seminte de chia contine 4 g de fibre si vine la pachet si cu alte beneficii nutritionale: mai contine acid alfa-linolenic, acid omega-3, calciu, magneziu, seleniu si fier. Iti propunem sa incerci reteta actritei Gwyneth Paltrow de pe site-ul ei personal, Goop.

sursa: foodstory
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

micul dejun blender gwyneth paltrow
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1592 (s) | 23 queries | Mysql time :0.023938 (s)