News Flash:

10 alimente bogate in calciu

27 Aprilie 2012
2553 Vizualizari | 0 Comentarii
Se spune ca un pahar cu lapte rece este mai mult decat suficient pentru aportul de calciu necesar. O cana de lapte contine aproximativ 300 de mg de calciu (lapte natural de vaca). Doza zilnica recomandata de calciu pentru un adult, cu varste cuprinse intre 19 si 50 de ani, este de 1.000 mg pe zi.

Faptul ca esti vegetarian nu constituie o problema. Multe alte alimente contin calciul de care ai nevoie.

1. Nap. O cana de nap contine 90 mg de calciu.

2. Portocale. Sunt cunoscute pentru aportul de vitamina C, insa citricele contin, de asemenea, si 60 mg de calciu.

3. Sardine. Trei grame de sardine conservate in ulei, cu oase, contin 325 mg per portie, sau 33% din valoarea de zi cu zi.

4. Lapte de soia. Aceasta alternativa a laptelui are la fel ca acesta, un gramaj de 300 mg de calciu.

5. Fulgi de ovaz. Deliciosi la micul dejun si sanatosi pentru organism. 35 de mg de fulgi de ovaz contin 105 mg de calciu.

6. Seminte de susan. Aproximativ 35 de grame de seminte contin cam cat are si un pahar cu lapte, 280 mg de calciu.

7. Boabe de soia. O cana de boabe de soia fierte, fara sare, are 261 mg de calciu.

8. Migdale. 35 de grame de migdale contin 80 mg de calciu. Mai mult, ajuta la pierderea in greutate si reduce colesterolul.

9. Fasole alba. Doar o jumatate de cana de fasole alba are aproape 100 mg de calciu.

10. Smochine uscate. Vrei ceva dulce. incearca 2 smochine deoarece pe langa gustul delicios, contin si 55 mg de calciu.

Lista alimentelor bogate in calciu continua cu rucola, broccoli, tofu si seminte de floarea soarelui.

sursa: rtv.net
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

nap portocale sardine migdale fasole alba smochine uscate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Culinar.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1971 (s) | 23 queries | Mysql time :0.027861 (s)