• 27-08-2014 Sfaturi de la Oana Cuzino: cum sa slabesti sanatos?
• 27-08-2014 Oua posate cu somon si avocado
• 27-08-2014 Jamie Oliver te invata cum sa alegi peste proaspat
• 27-08-2014 Limonada longevitatii
• 27-08-2014 Salata de avocado cu ton si rosii
• 26-08-2014 Supa lui Hipocrate – combate cancerul, bolile de inima si de rinichi
• 26-08-2014 Ghiveci de vinete
• 26-08-2014 Dulceata de afine - usor si repede
• 26-08-2014 Reteta de rosii umplute cu guacamole
• 26-08-2014 9 secrete de gatit de la chefi renumiti, care te vor transforma intr-un expert
• 25-08-2014 Retete usoare cu rosii
• 25-08-2014 Prajitura delicioasa cu zmeura
• 25-08-2014 5 retete usor si ieftin de facut
• 25-08-2014 Salata de avocado cu mozzarella
• 25-08-2014 Sfaturi pentru conservarea corecta a fructelor
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme

Alimente recomandate diabeticilor

 

O alimentatie corecta te poate ajuta sa previi aceasta boala. Insa ce faci daca o ai deja? In acest caz, trebuie sa fii extrem de atent la ce anume pui in farfurie. Micile schimbari in alimentatie fac diferente mari in starea de bine a organismului.

Controleaza-ti boala in loc sa o lasi sa te controleze. Iata ce alimente trebuie sa mananci zi de zi:
1. Fulgi de ovaz
Sunt o optiune extraordinara chiar si pentru oamenii sanatosi, dar sunt cu atat mai buni pentru diabetici. Fulgii de ovaz sunt, de altfel, un aliment-cheie pentru persoanele care sufera de diabet. Sunt un superaliment cu un index glicemic scazut, ceea ce inseamna ca nu ridica nivelul de insulina prea mult. Pe termen lung, iti scade tensiune arteriala, te ajuta sa-ti controlezi greutatea si reduce nevoia de insulina.4

2. Peste
Creste-ti consumul de peste gras, precum somon, hering, sardine, ton. Acestia reduc riscurile de boli cardiace, diabet, depresie si atac cerebral. Iar daca ai deja diabet, acizii grasi Omega 3 iti imbunatatesc sensibilitatea la insulina, ceea ce inseamna ca te vei ingrasa mai putin. Un alt efect benefic al consumului de peste este ca acizii grasi Omega 3 previne aparitia cheagurilor de sange, o mare problema a diabeticilor.

3. Fasole
Sunt cea mai buna sursa de fibre dietetice, care nu doar ca iti confera senzatia de satietate, dar iti si mentine nivelul zaharului din sange in limite normale, nu doar dupa masa, ci pe parcursul intregii zile.

4. Ulei de masline
Daca suferi de diabet, inlocuieste neaparat uleiul obisnuit cu cel de masline. Acest elixir al bucatariei mediteraneene contine grasimi sanatoase care iti mentine sanatatea inimii si te ajuta sa previi inflamatiile asociate cu aceasta boala. Pune-l in salate, foloseste-l in locul untului si mananca cu paine.

5. Scortisoara
Acest condiment poate face minuni in cazul diabeticilor. Un studiu recent a constatat ca la persoanele cu diabet zaharat, doar o jumatate de lingurita pe zi poiate reduce semnificativ nivelul zaharului din sange. Asa ca, adauga scortisoara peste cafea, in fulgii de ovaz, peste fructe sau chiar diverse feluri de mancare/pui.

sursa: foodstory

loading...

Video Stiri