• 26-11-2014 Cafeneaua unde NU achiti nota de plata, ci timpul petrecut acolo!
• 26-11-2014 Salata mediteraneana cu fasole
• 26-11-2014 Reteta simpla de focaccia
• 26-11-2014 Reteta de oua a la cocotte
• 25-11-2014 Idei de gatit cu fasole din conserva
• 25-11-2014 Sursa sanatoasa de energie: milkshake cu dovleac si cafea
• 25-11-2014 Super dejun cu ovaz si migdale
• 25-11-2014 Cea mai usoara reteta de cartofi la cuptor
• 25-11-2014 Salata de porumb cu rosii
• 25-11-2014 Conopida la cuptor cu usturoi si parmezan
• 24-11-2014 Otraviti intentionat! 2 toxine extrem de periculoase pe care statul ne obliga sa le cumparam zilnic
• 24-11-2014 Reteta de 7 lei, pentru post - FOTO
• 24-11-2014 Cum sa prepari un consommé?
• 24-11-2014 Lipiciul de carne: secretul murdar al industriei alimentare!
• 24-11-2014 Cu ce se inlocuieste sarea in mancaruri?
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme

Alimente recomandate diabeticilor

 

O alimentatie corecta te poate ajuta sa previi aceasta boala. Insa ce faci daca o ai deja? In acest caz, trebuie sa fii extrem de atent la ce anume pui in farfurie. Micile schimbari in alimentatie fac diferente mari in starea de bine a organismului.

Controleaza-ti boala in loc sa o lasi sa te controleze. Iata ce alimente trebuie sa mananci zi de zi:
1. Fulgi de ovaz
Sunt o optiune extraordinara chiar si pentru oamenii sanatosi, dar sunt cu atat mai buni pentru diabetici. Fulgii de ovaz sunt, de altfel, un aliment-cheie pentru persoanele care sufera de diabet. Sunt un superaliment cu un index glicemic scazut, ceea ce inseamna ca nu ridica nivelul de insulina prea mult. Pe termen lung, iti scade tensiune arteriala, te ajuta sa-ti controlezi greutatea si reduce nevoia de insulina.4

2. Peste
Creste-ti consumul de peste gras, precum somon, hering, sardine, ton. Acestia reduc riscurile de boli cardiace, diabet, depresie si atac cerebral. Iar daca ai deja diabet, acizii grasi Omega 3 iti imbunatatesc sensibilitatea la insulina, ceea ce inseamna ca te vei ingrasa mai putin. Un alt efect benefic al consumului de peste este ca acizii grasi Omega 3 previne aparitia cheagurilor de sange, o mare problema a diabeticilor.

3. Fasole
Sunt cea mai buna sursa de fibre dietetice, care nu doar ca iti confera senzatia de satietate, dar iti si mentine nivelul zaharului din sange in limite normale, nu doar dupa masa, ci pe parcursul intregii zile.

4. Ulei de masline
Daca suferi de diabet, inlocuieste neaparat uleiul obisnuit cu cel de masline. Acest elixir al bucatariei mediteraneene contine grasimi sanatoase care iti mentine sanatatea inimii si te ajuta sa previi inflamatiile asociate cu aceasta boala. Pune-l in salate, foloseste-l in locul untului si mananca cu paine.

5. Scortisoara
Acest condiment poate face minuni in cazul diabeticilor. Un studiu recent a constatat ca la persoanele cu diabet zaharat, doar o jumatate de lingurita pe zi poiate reduce semnificativ nivelul zaharului din sange. Asa ca, adauga scortisoara peste cafea, in fulgii de ovaz, peste fructe sau chiar diverse feluri de mancare/pui.

sursa: foodstory

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau