• 28-07-2016 Prajitura cu banane si scortisoara
• 27-07-2016 Salata Poienita, cu ciuperci si castraveti
• 27-07-2016 Prajitura rasturnata cu banane
• 27-07-2016 Prajitura "Puzzle", o bunatate cu ciocolata si budinca
• 27-07-2016 Piept de pui umplut la cuptor
• 27-07-2016 Snitele de pui cu cartofi
• 26-07-2016 Clatite din ovaz cu banana
• 26-07-2016 Tarta cu banana si frisca, FARA COACERE
• 26-07-2016 Cum recunosti somonul bun? Diferenta dintre somonul de crescatorie si cel salbatic
• 26-07-2016 Bombonele de casa cu ciocolata
• 26-07-2016 Pizza cu blat de dovlecei - O reteta de vara
• 25-07-2016 Carnaciori la cuptor, cu cartofi si oua
• 25-07-2016 Prajitura cu nectarine si cacao
• 25-07-2016 Vinete umplute cu branza de vaci
• 25-07-2016 Turta de cartofi umpluta cu carne de curcan
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme

Alimente recomandate diabeticilor

 

O alimentatie corecta te poate ajuta sa previi aceasta boala. Insa ce faci daca o ai deja? In acest caz, trebuie sa fii extrem de atent la ce anume pui in farfurie. Micile schimbari in alimentatie fac diferente mari in starea de bine a organismului.

Controleaza-ti boala in loc sa o lasi sa te controleze. Iata ce alimente trebuie sa mananci zi de zi:
1. Fulgi de ovaz
Sunt o optiune extraordinara chiar si pentru oamenii sanatosi, dar sunt cu atat mai buni pentru diabetici. Fulgii de ovaz sunt, de altfel, un aliment-cheie pentru persoanele care sufera de diabet. Sunt un superaliment cu un index glicemic scazut, ceea ce inseamna ca nu ridica nivelul de insulina prea mult. Pe termen lung, iti scade tensiune arteriala, te ajuta sa-ti controlezi greutatea si reduce nevoia de insulina.4

2. Peste
Creste-ti consumul de peste gras, precum somon, hering, sardine, ton. Acestia reduc riscurile de boli cardiace, diabet, depresie si atac cerebral. Iar daca ai deja diabet, acizii grasi Omega 3 iti imbunatatesc sensibilitatea la insulina, ceea ce inseamna ca te vei ingrasa mai putin. Un alt efect benefic al consumului de peste este ca acizii grasi Omega 3 previne aparitia cheagurilor de sange, o mare problema a diabeticilor.

3. Fasole
Sunt cea mai buna sursa de fibre dietetice, care nu doar ca iti confera senzatia de satietate, dar iti si mentine nivelul zaharului din sange in limite normale, nu doar dupa masa, ci pe parcursul intregii zile.

4. Ulei de masline
Daca suferi de diabet, inlocuieste neaparat uleiul obisnuit cu cel de masline. Acest elixir al bucatariei mediteraneene contine grasimi sanatoase care iti mentine sanatatea inimii si te ajuta sa previi inflamatiile asociate cu aceasta boala. Pune-l in salate, foloseste-l in locul untului si mananca cu paine.

5. Scortisoara
Acest condiment poate face minuni in cazul diabeticilor. Un studiu recent a constatat ca la persoanele cu diabet zaharat, doar o jumatate de lingurita pe zi poiate reduce semnificativ nivelul zaharului din sange. Asa ca, adauga scortisoara peste cafea, in fulgii de ovaz, peste fructe sau chiar diverse feluri de mancare/pui.

sursa: foodstory


Urmareste CULINAR.BZI.ro pe FACEBOOK.COM

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri