• 27-02-2015 Reteta de Tort Kilimanjaro
• 27-02-2015 Salata de cartofi cu sos si ceapa
• 27-02-2015 Piure de urzici
• 27-02-2015 Oua umplute cu pasta de peste
• 27-02-2015 Cheesecake cu piure de dovleac si cardamom
• 26-02-2015 Prajitura "Super Hot"
• 26-02-2015 Sfaturi pentru gatit conopida
• 26-02-2015 Urechi de elefant, gata in 32 de minute
• 26-02-2015 Piept de pui cu mozzarella si spanac
• 26-02-2015 Prajitura "Marea Criza" - reteta bunicii
• 26-02-2015 Cat de sanatos e sa gatesti in tavi si oale din aluminiu
• 25-02-2015 Reteta de Cremes
• 25-02-2015 Cum se face budinca de banane
• 25-02-2015 Supa picanta cu varza de Bruxelles
• 25-02-2015 INEDIT! Cum sa ai cartofi prajiti fara sa-i... prajesti!
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme

Alimente recomandate diabeticilor

 

O alimentatie corecta te poate ajuta sa previi aceasta boala. Insa ce faci daca o ai deja? In acest caz, trebuie sa fii extrem de atent la ce anume pui in farfurie. Micile schimbari in alimentatie fac diferente mari in starea de bine a organismului.

Controleaza-ti boala in loc sa o lasi sa te controleze. Iata ce alimente trebuie sa mananci zi de zi:
1. Fulgi de ovaz
Sunt o optiune extraordinara chiar si pentru oamenii sanatosi, dar sunt cu atat mai buni pentru diabetici. Fulgii de ovaz sunt, de altfel, un aliment-cheie pentru persoanele care sufera de diabet. Sunt un superaliment cu un index glicemic scazut, ceea ce inseamna ca nu ridica nivelul de insulina prea mult. Pe termen lung, iti scade tensiune arteriala, te ajuta sa-ti controlezi greutatea si reduce nevoia de insulina.4

2. Peste
Creste-ti consumul de peste gras, precum somon, hering, sardine, ton. Acestia reduc riscurile de boli cardiace, diabet, depresie si atac cerebral. Iar daca ai deja diabet, acizii grasi Omega 3 iti imbunatatesc sensibilitatea la insulina, ceea ce inseamna ca te vei ingrasa mai putin. Un alt efect benefic al consumului de peste este ca acizii grasi Omega 3 previne aparitia cheagurilor de sange, o mare problema a diabeticilor.

3. Fasole
Sunt cea mai buna sursa de fibre dietetice, care nu doar ca iti confera senzatia de satietate, dar iti si mentine nivelul zaharului din sange in limite normale, nu doar dupa masa, ci pe parcursul intregii zile.

4. Ulei de masline
Daca suferi de diabet, inlocuieste neaparat uleiul obisnuit cu cel de masline. Acest elixir al bucatariei mediteraneene contine grasimi sanatoase care iti mentine sanatatea inimii si te ajuta sa previi inflamatiile asociate cu aceasta boala. Pune-l in salate, foloseste-l in locul untului si mananca cu paine.

5. Scortisoara
Acest condiment poate face minuni in cazul diabeticilor. Un studiu recent a constatat ca la persoanele cu diabet zaharat, doar o jumatate de lingurita pe zi poiate reduce semnificativ nivelul zaharului din sange. Asa ca, adauga scortisoara peste cafea, in fulgii de ovaz, peste fructe sau chiar diverse feluri de mancare/pui.

sursa: foodstory


Urmareste CULINAR.BZI.ro pe FACEBOOK.COM

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau